کد خبر : 1850384 | 05 آبان 1401 ساعت 20:01 | 16.5K بازدید | 11 دیدگاه

آخرین امیدهای راموس: انریکه او را به قطر می‌برد؟

سرخیو راموس بعد از 20 ماه دوری از تیم ملی اسپانیا با اعلام فهرست پنجاه و پنج نفره لاروخا امیدوار شد که بتواند بار دیگر بازی در جام جهانی را تجربه کند.

آخرین امیدهای راموس: انریکه او را به قطر می‌برد؟

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی 36ساله پاری سن ژرمن، بیست ماه گذشته را در تبعید از تیم ملی کشورش به سر می‌برد. او که در آستانه جام جهانی قطر امیدوار بود بتواند بار دیگر بازی در این تورنمنت را تجربه کند حالا به رویای خود نزدیک شده است.

روزنامه اسپانیایی اسپورت اعلام کرد فردا که لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، فهرست اولیه 55نفره تیم ملی این کشور را اعلام می‌کند نام راموس در این فهرست حضور خواهد داشت.

1757120

اما دیگر روزنامه این کشور، آ اس، با اینکه حضور نام راموس در فهرست 55نفره انریکه را تایید کرد اما می‌گوید بعید به نظر می‌رسد که راموس به جمع 26نفره نهایی لاروخا که به قطر خواهد رفت اضافه شود.

در فهرست اولین تیم ملی اسپانیا علاوه بر راموس نام چند ستاره دیگر اسپانیایی دیده می‌شود که مدتی بود با بی‌مهری لوئیس انریکه مواجه بودند. از جمله این ستاره‌ها می‌توان به آنسو فاتی، یاگو آسپاس و جرارد مورنو اشاره کرد.

راموس رکورددار تعداد بازی ملی در تاریخ فوتبال اسپانیا است و 180 بازی ملی در کارنامه دارد. اولین حضور او در تیم ملی این کشور در سال 2005 اتفاق افتاد.

1757121

اما راموس بعد از یک فصل پرمصدومیت برای حضور در رقابتهای یورو2020 انتخاب نشد تا بعد از حضور پیاپی در 10 تورنمنت بزرگ با تیم ملی اسپانیا سرانجام یک تورنمنت بزرگ را از خانه تماشا کند. راموس در حال حاضر برای حضور در خط دفاعی تیم ملی اسپانیا شانس کمتری از اریک گارسیا، پائو تورس و آیمریک لاپورت دارد ولی با اینحال امیدوار است آخرین جام جهانی خود را در قطر تجربه کند.

دیدگاه‌ها