کد خبر : 1850385 | 05 آبان 1401 ساعت 20:08 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

امیدیان با انتقاد از قضاوت داوران برای تیم جوان پیکان می‌گوید

اگر تیم قلدری بودیم تصمیمات داوری فرق می‌کرد!

مربی پیکان با وجود ناراحتی شدید از تصمیمات داوری در دو بازی گذشته، این اتفاقات را کاملا سهوی دانست.

اگر تیم قلدری بودیم تصمیمات داوری فرق می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه" جلال امیدیان، دستیار مجتبی حسینی، در غیاب این سرمربی که به دلیل اخراج از بازی اجازه حضور در نشست را نداشت، پس از بازی در کنفرانس خبری دیدار پیکان مقابل نفت آبادان شرکت کرد و پس از طرح گلایه از باشگاه صنعت نفت به دلیل مخالفت با تعویق ساعت بازی، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

* صحبت‌های اولیه

به نظرم بازی یک طرفه بود. یعنی کاملا سوار بازی بودیم. اصلا توپ به دروازه ما نرسید. گلر ما اصلا سیو نداشت. روی یک اتفاق که به نظرم خیلی جای بحث دارد و خودمان هم نفهمیدیم و صحنه های آهسته را هم دیدیم متوجه نشدیم دلیل خطا را. یک تیم جوان هستیم. تیمی بسیار کم هزینه شاید در جدول از نظر هزینه پایین ترین تیم باشیم. در آبادان بازی سخت است. خیلی از تیم ها که می آیند به آبادان اسیر قدرت نفت می شوند ولی تیم جوان ما خیلی خوب بازی کرد ولی متاسفانه مثل هفته های گذشته به صورت سهوی، نه عمدی، یک سری اتفاقات بود در مورد داوری. ما نفهمیدیم دلیل پنالتی را. شاید ما اشتباه می کنیم. خیلی دنبال این بودیم که به خاطر پرواز بازی یک روز عقب می افتاد. شاید اگر تیم های بزرگ بودند این کار را می کردند اما برای ما اصلا احترام قائل نشدند. ما ساعت چهار صبح به آبادان رسیدیم. نامه زدیم، درخواست کردند و فدراسیون هم نامه زد که این بازی با دو ساعت تاخیر حداقل برگزار شود. آقای فیروزی، آقای سراج افراد اخلاق مدار آبادان هستند ما همیشه برای آنها احترام قائل هستیم. یک ساعت دو ساعت برای شما هم بهتر بود بازی در شب برگزار می شد. توقع داشتیم یک فیرپلی انجام شود. یک معرفتی گذاشته شود. ولی بچه های ما واقعا تلاش کردند و جنگیدند. شیر مادر حلال شان. خیلی زحمت کشیدند و بی انصافی بود اگر ما می خواستیم ببازیم.

* اعتراض نیمکت پیکان به داور و بازیکن خودی

به خاطر اتفاقات هفته گذشته مقابل هوادار تحت فشار بودیم. اگر برای تیم های دیگر بود یک هفته در مورد داوری آن صحبت می شد. خیلی به ما ظلم شد در این بازی. تمام اتفاقات داوری در لیگی که همه اندوخته شان یک گل است، در هفته گذشته خیلی به ما سخت گذشت. امروز هم هرچه نگاه می کنیم نمی فهمیم چرا پنالتی گرفتند. این ها طبیعی است در فوتبال.

* درگیری حسینی با بازیکن خارجی

نه، چیزهای طبیعی فوتبال است. من متوجه نشدم ولی در رختکن دیدم که آقای حسینی بازیکن خارجی ما را بغل کرد. خیلی طبیعی است این موضوعات در فوتبال.

* سهوی بودن یا نبودن اشتباهات داوری؟

کلا همه چیز داوری در هفته گذشته به ضرر ما بود ولی اصلا نمی گویم دستی پشت کار است. در همه جای دنیا اشتباه می شود و وی ای آر برمی گرداند. من حرفم این است تیمی که ادعای خاصی ندارد، راحت تر می شود پنجاه پنجاه را به نفعش نگرفت تا تیمی که بازیکنانش قلدرتر و با تجربه ترند. واقعیت این است که این اتفاقات افتاده است و با جوان کار کردن در حالی که اتفاقات داوری هم به ضررت باشد خیلی سخت است. ما خوب بازی می کنیم و فشار می آوریم و بچه ها بسیار خوبند اما آن طور که باید و شاید نتیجه نگرفتیم ولی اصلا نگرانی نداریم و به تیم مطمئن‌ایم.

* مدیریت پیکان در پرواز؟

ما برای مردم آبادان، آقای فیروزی، آقای سراج احترام قائلیم ولی توقع داشتیم یک چیز طبیعی بود می توانستند کمک کنند. ما از یک هفته قبل نامه نگاری کردیم گفتیم یا ساعت بازی را عقب بیندازید یا یک روز دیرتر برگزار کنید. پرواز نبوده و نتوانستیم. اگر می خواستیم برویم باید می رفتیم اهواز بچه ها را سه شب بیدار می کردیم که پنج صبح بیاییم آبادان. فکر می کردیم ده شب پرواز می پرد. ما دوازده شب می رسیم. ولی اتفاقی که افتاد چهار صبح رسیدیم. انتظار داشتیم برای یک یا دو ساعت که اتفاق خاصی رخ نمی دهد.

* شروع تنش در بازی از عدم رعایت فیرپلی توسط پیکان؟

بازیکن آبادان یک صحنه افتاد و چیزی نبود و بلند شد. بازیکن بلافاصله بعد از زدن توپ به بیرون بلند شد. چشم روی بازیکنان کار میکنیم!( این پاسخ در جواب خبرنگاری بود که می گفت باید روی بازیکنان جوان تان کار کنید تا فیرپلی کنند!)

دیدگاه‌ها