کد خبر : 1850388 | 05 آبان 1401 ساعت 20:24 | 24.5K بازدید | 26 دیدگاه

برای حضور در قطر روزشماری می‌کنم؛

بیرانوند: از بردهای کم گل پرسپولیس ناراحتم

بیرانوند می‌گوید مشکل مصدومیتش به طور کامل رفع شده و برای حضور در قطر روزشماری می‌کند.

بیرانوند: از بردهای کم گل پرسپولیس ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند پس از بازی با مس کرمان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او در ابتدا گفت: من موقعی که با پرسپولیس شروع کردم تمام ذهن، فکر و رویا پردازی‌ام برای آمادگی خودم بود که برای جام جهانی به تیم ملی مثل جام جهانی قبلی کمک کنم. الان مثل تمام بازیکنان روزشماری می‌کنم که زودتر وارد قطر بشویم.

او در مورد بازی ادامه داد: این آخرین بازی‌مان بود‌. به هواداران عزیز پرسپولیس تبریک می‌گویم. خیلی نیاز داشتیم. باید یک نتیجه‌ای رقم می‌خورد که در این تعطیلات جایگاه جدولی‌مان خوب باشد چون دو ماه تعطیلی داریم و اگر جایگاه خوبی نداشته باشیم ذهن‌مان درگیر امتیازاتی است که از دست دادیم. خداراشکر می‌کنم که الان صدرنشینی‌مان را حفظ کردیم و انشاالله بعد از جام جهانی استارت خوبی بزنیم.

او در مورد کم گل خوردن پرسپولیس گفت: این تلاش همه بچه‌ها است‌. شیخ دیاباته و بازیکنانی که جلو هستند خوب دفاع می‌کنند و دفاع هایمان با نظم بازی می‌کنند. پرسپولیس باید خیلی سخت گل بخورد. من از یک چیز ناراحتم و آن اینکه چرا یک-هیچ؟ می‌گویند سه امتیاز را بگیری شیرین است اما دوست دارم پرسپولیس گل‌های بیشتری بزند. نمی‌شود به یک هیچ جلو بودن اعتماد کرد‌. امروز دیدید صحنه آخر موقعیت خطرناکی بود و اگر آن گل می‌شد امتیازات کامل را از دست می‌دادیم. ما باید نیمه اول با دو گل کار را تمام کنیم و امیدوارم بعد از جام جهانی درست شود.

1757126

او در مورد اینکه شایعاتی در مورد مصدومیتش بود گفت: بله من یک مصدومیت کمر داشتم. اگر یک بازیکن مصدومیت بزرگی داشته باشد دو، سه هفته استراحت می‌کند. من یک مصدومیتی داشتم ولی چون می‌خواستم به تیم ملی کمک کنم بازی با اروگوئه بازی کردم. آقای کی‌روش با من صحبت کرد و خوشبختانه از بعد از بازی با اروگوئه مرا تحویل کادرپزشکی داد. بعد از آمدن به تهران تا دو هفته که بازیکنان به کمپ می‌رفتند با من جداگانه کار می‌کردند که تقویتش کنم تا در شرایط بازی آسیبی به من نرسد. آن درد کاملا فراموش شده و می‌بینید که من تا دقیقه نود تلاشم را کردم‌. مشکلی نیست و بازهم تلاش می‌کنم که بیشتر تقویت کنم.

بیرانوند در مورد جام جهانی و شرایط ایران بیان کرد: به نظرم شرایط خیلی سخت است‌. ما تیم خوبی هستیم. بعد از بازی اروگوئه و سنگال همه تیم‌ها یک حساب ویژه روی ما باز کردند. وقتی سرمربی انگلیس بازی سنگال ما را می‌بیند یعنی حساب ویژه‌ای باز کرده است‌. بازیکنان داخل و لژیونرمان می‌درخشند؛ هرچند چندتا مصدوم داریم که انشاالله برگردند مثل سردار آزمون. با این بازیکنانی که ما داریم و رو به جلو کار می‌کنند مثل مهدی طارمی من امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و انشاالله بتوانیم مردم را خیلی خوشحال کنیم.

او در پایان در مورد حادثه تروریستی شیراز گفت: این اتفاقاتی است که هرسال می‌افتد و آدم واقعا ناراحت می‌شود. من تسلیت می‌گویم و امیدوارم این اتفاقات نیفتد. ما ۲۵ روز دیگر به قطر می‌رویم و امیدوارم خوشحال‌شان کنیم.

دیدگاه‌ها