کد خبر : 1850395 | 05 آبان 1401 ساعت 21:02 | 27.7K بازدید | 10 دیدگاه

چلسیِ آبراموویچ تمام شد، تاد بولی تغییر می‌خواهد

تاد بولی، مالک جدید باشگاه چلسی، می‌گوید برای مدیریت این باشگاه فلسفه‌ای جدید دارد که با دوران رومن آبراموویچ تفاوتی اساسی خواهد داشت.

چلسیِ آبراموویچ تمام شد، تاد بولی تغییر می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، تاد بولی، مالک جدید باشگاه چلسی، در جریان معرفی جو شیلدز به عنوان مسئول جدید نقل و انتقالات باشگاه صحبت‌هایی درباره فلسفه جدید خود برای مدیریت باشگاه لندنی مطرح کرد که نشان می‌دهد چلسی در دوران او با چلسی رومن آبراموویچ تفاوتی اساسی خواهد داشت.

تاد بولی در این باره گفت:" ما برنامه روشنی داریم و برای مدیریت باشگاه از فلسفه‌ای مدرن و بر پایه داده‌های میدانی استفاده می‌کنیم. تمرکز ما جذب استعدادهای درجه‌یک و نخبه‌های نوظهور فوتبال است. در حال تشکیل یک تیم مدیریت هماهنگ و کارآمد هستیم که با اشتیاق برای ساختن باشگاهی تلاش کنند که همیشه و با کمترین فراز و نشیب برای تبدیل شدن به بهترین باشگاه دنیا حرکت می‌کند".

1757148

تاد بولی امروز جو شیلدز را به عنوان مسئول جدید نقل و انتقالات باشگاه چلسی معرفی کرد. او پیش از این سابقه حضور در باشگاه‌های ساوتهمپتون و منچسترسیتی را به عنوان مسئول استعدادیابی داشته است.

صحبتهای تاد بولی در حالی است که شواهد حاکی است چلسی در حال حاضر برای جذب چند نفر از هیجان‌انگیزترین استعدادهای جوان دنیای فوتبال برنامه‌ریزی می‌کند. پدیده‌های جوانی مثل جود بلینگام از بوروسیا دورتموند، جاناتان دیوید از لیل و اندریک از پالمیراس.

دیدگاه‌ها