کد خبر : 1850402 | 05 آبان 1401 ساعت 21:34 | 48.6K بازدید | 12 دیدگاه

درخشش مقابل تیم سابق کسب و کار من است!

ستاره‌ای که نکونام و تیمش را کلافه کرد(عکس)

محسن فروزان در تقابل با تیم سابقش با یک نمایش رویایی، زمینه‌ساز پیروزی پراهمیت قلعه‌نویی مقابل فولاد شد.

ستاره‌ای که نکونام و تیمش را کلافه کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه" دیدار حساس گل‌گهر مقابل فولاد که به واسطه حضور دو چهره بزرگ فوتبال ایران روی نیمکت‌های دو تیم به خودی خود جذاب بود، با حملات پرتعداد فولادی‌ها بیش از آنچه منتظرش بودیم، پرموقعیت آغاز شد و شاید اگر درخشش محسن فروزان مقابل تیم سابقش نبود، نتیجه برعکس بود.

ستاره فولاد در لیگ بیستم که با این تیم در انتهای فصل قهرمانی حذفی را به دست آورد، در بازگشت دوباره به فولاد آرنا، با نمایشی کم‌نقص تیمش را از جهنم خوزستان به سلامت عبور داد.

نخستین مهار ویژه فروزان در دقیقه بیستم بازی شکل گرفت؛ جایی که او ضربه پاتوسی را در موقعیتی تک به تک دفع کرد تا گل اول بازی برای فولادی‌ها به ثمر نرسد.

1757160

ده دقیقه بعد این بار قربانی بود که می‌خواست گل‌هایش با لباس استقلال به فروزان در پارس جم را تکرار کند و با نیم چرخش دروازه این گلر را باز کند اما فروزان با یک سیو استثنایی توپ را دفع کرد. هرچند داور در سوتش دمیده بود اما گلر باتجربه گل‌گهر، ریباند این شوت را هم از پاتوسی گرفت تا نشان دهد اصلا قصد دریافت گل اول بازی را ندارد.

دقایقی بعد، ضربه سر کولیبالی در حالی که مماس با تیر افقی به سمت دروازه می‌رفت، باز هم فروزان با یک فوق واکنش توپ را از زیر طاق بیرون آورد تا آه حسرت از نهاد نکونام بلند شود.

هرچند او در نهایت در وقت های اضافه نیمه دوم دروازه‌اش با یک شوت غیرقابل مهار توسط کوشکی باز شد اما نمایش فروزان در طول مسابقه یقینا مهم‌ترین عامل پیروزی قلعه‌نویی در این دیدار حیثیتی بود.

1757159

دیدگاه‌ها