کد خبر : 1850406 | 05 آبان 1401 ساعت 21:44 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

جنگ چهارجانبه برای صعود؛ جهانبخش در ترکیب اصلی

حضور علیرضا جهانبخش در ترکیب فاینورد و امیدواری برای درخشش مجدد او در مقابل اشتورم گراتس

 جنگ چهارجانبه برای صعود؛ جهانبخش در ترکیب اصلی

به گزارش ورزش سه، هفته پنجم لیگ اروپا در حالی آغاز می شود که در گروه F این رقابت ها، هر چهار تیم 5 امتیازی هستند و همین سبب شده که ادامه رقابت در این گروه از حیث حساسیت به اوج خودش برسد.
تیم های فاینورد، لاتزیو، میتیلند و اشتورم گراتس همگی شانس صعود از این گروه را برخوردار هستند و بازی های حیاتی را امشب با یکدیگر برگزار خواهند کرد.
در مهمترین دیدار امشب برای ایرانی ها، باشگاه اشتورم گراتس در اتریش میزبان فاینورد می باشد که علیرضا جهانبخش لژیونر ملی پوش کشورمان نیز در ترکیب اصلی این دیدار گرفته است.

1757163


علیرضا جهانبخش در این فصل، دقایق قابل توجهی را در اردیویسه هلند بازی نکرده اما در لیگ اروپا در همه دیدارها به میدان رفته و عملکرد درخشانی هم داشته است.
یاران جهانبخش در بازی رفت، تیم اشتورم گراتس را 6 تایی کردند که لژیونر ایرانی در یک نیمه 2 گل به ثمر رساند و ستاره تیمش در آن دیدار بود.
حالا باشگاه اشتورم گراتس که در جدول بوندسلیگای اتریش در رده دوم قرار گرفته، در پی انتقام باخت تحقیر آمیز در دیدار رفت پا به این دیدار می گذارد و فاینوردی ها، قصد دارند با ارائه عملکردی منطقی، سه امتیاز این دیدار را کسب کنند تا بتوانند از این گروه دشوار صعود کنند.

دیدگاه‌ها