کد خبر : 1850412 | 05 آبان 1401 ساعت 22:14 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

سرحال‌ترین آرمینی که دیده‌اید اینجاست؛

سهرابیان برای جام جهانی مهاجم شد

آرمین سهرابیان این روزها با انگیزه بسیار زیادی کارش را دنبال می‌کند و در مصاف با فولاد خوزستان نیز مثل همیشه یکی از بهترین نفرات تیمش بود.

سهرابیان برای جام جهانی مهاجم شد

به گزارش "ورزش سه"، هفته دهم برای گل‌گهر و آرمین سهرابیان با خاطرات بسیار خوبی تمام شد و آنها توانستند سه امتیاز حساس را در ورزشگاه خانگی مقابل ذوب‌آهن که به سختی می‌بازد، کسب کنند؛ گلی که روی ارسال وسلی گومز و ضربه سر آرمین سهرابیان روی تیرک دوم به ثمر رسید.
این گل در شرایطی به ثمر رسید که سهرابیان پس از آن برای چندمین مرتبه طی ماه‌های اخیر در اردوی تیم ملی حاضر شد و مانند سایر ملی‌پوشان زیر نظر کارلوس کی‌روش تمرینات مورد نظر این سرمربی پرتغالی را برای ریکاوری پشت سر گذاشت.

1757176
سهرابیان پس از خط خوردن از لیست سپاهان توسط عبدالله ویسی به استقلال پیوست و در دوران شفر توانست نامی برای خود دست و پا کند. او سپس با حضور استراماچونی عازم سایپا شد و پس از جدایی از این تیم حالا در سومین فصل حضور در گل‌گهر یکی از بازیکنان کلیدی این تیم به شمار می‌رود.

پس از مصاف برابر ذوب‌آهن در سیرجان امیر قلعه‌نویی شش روز فرصت داشت تا تیمش را آماده یکی از سخت‌ترین دیدارهای فصل مقابل فولاد خوزستان و شاگرد سابقش جواد نکونام کند و وقتی سوت پایان این مسابقه توسط موعود بنیادی‌فر به صدا درآمد سه امتیاز دیگر به حساب گل‌گهر واریز شد؛ سه امتیازی که کسب آن روی نفوذ و استارت سریع آرمین سهرابیان دفاع آخر آبی‎‌پوشان در وقت‌های اضافی مسابقه و همکاری دقیق و حساب‌شده او با مرتضی تبریزی به ثمر رسید.

1757177

گل‌گهر اگرچه پس از گل دوم یکبار دروازه خود را روی شوت کوشکی باز شده دید ولی درنهایت توانست 2 بر 1 برنده این مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز باشد تا امیر قلعه‌نویی با شرایط خوبی تیمش را در تعطیلات زیر نظر بگیرد و از سوی دیگر سهرابیان با اعتماد به نفس بالا به اردوی ارزیابی فنی تیم ملی اضافه شود.
کارلوس کی‌روش باید به زودی لیست 26 نفره خود را برای حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ارائه کند و سهرابیان امیدوار است یکی از مدافعان میانی مدنظر سرمربی پرتغالی در جام جهانی قطر باشد.

دیدگاه‌ها