کد خبر : 1850427 | 06 آبان 1401 ساعت 02:25 | 54.6K بازدید | 16 دیدگاه

ستاری روی هوا، گل خوشگل صادقی را زد

نجات زیبای چیپ آقای پاس پرسپولیس

بازیکن باتجربه مس کرمان در نیمه اول بازی با پرسپولیس با یک نجات بزرگ، مانع از گلزنی صادقی شد.

نجات زیبای چیپ آقای پاس پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با تک گل دیاباته در دقایق پایانی نیمه دوم موفق به کسب پیروزی مقابل مس کرمان شد. این تیم البته موقعیت های گل خوب دیگری هم داشت که از دست رفت. یکی از جدی‌ترین موقعیت‌ها را در اوایل نیمه اول شاهد بودیم؛ جایی که سعید صادقی با یک چیپ دیدنی می رفت گلی زیبا به ثمر برساند اما مدافع حریف در لحظه آخر دروازه تیمش را نجات داد.

سعید صادقی که یکی از پر سر و صداترین خریدهای پرسپولیس در این فصل بود، از همان هفته نخست در ترکیب اصلی حضور داشته و این روند تا به امروز ادامه دارد. او در بازی روز پنج‌شنبه مقابل مس کرمان هم یکی از یازده مرد منتخب یحیی گل‌محمدی بود. آقای پاس گل فصل گذشته که هنوز پایش به پاس گل در لیگ بیست و دوم باز نشده، جز دو گلی که مقابل هوادار در هفته پنجم زد، گلی هم به ثمر نرسانده است.

او در دقیقه 11 بازی با مس کرمان فرصتی طلایی داشت تا بعد از مدت‌ها طعم گلزنی را بچشد. صادقی در این صحنه با دروازه‌بان مس تک به تک شد و با یک ضربه چیپ دقیق توپ را از بالای سر او عبور داد. پرسپولیسی‌ها منتظر ورود توپ به دروازه بودند تا جشن گل بگیرند و شهریاری که مغلوب صادقی شده بود به هم‌تیمی باتجربه خود امید داشت که برای ممانعت از گل شدن توپ، خیز برداشته بود.

محمد ستاری درست در لحظه‌ای که توپ می رفت از خط دروازه عبور کند، خود را به آن رساند و با یک ضربه به موقع آن را از دروازه دور کرد. این یک نجات صد در صدی بود که مانع از به ثمر رسیدن سومین گل فصل صادقی با پیراهن پرسپولیس شد. حرکت ستاری روی هوا از نظر زیبایی، کم از ضربه چیپ بازیکن سرخ پوشان نداشت که باعث به وجود آمدن صحنه ای جالب شد.

1757219
1757220
1757221
1757218

دیدگاه‌ها