کد خبر : 1850430 | 06 آبان 1401 ساعت 03:30 | 6.2K بازدید | 3 دیدگاه

آنها بدجوری به باختن عادت کرده اند

پنجمین شکست یاران انصاری‌فرد در لیگ اروپا

یاران انصاری‌فرد پنجمین شکست متوالی خود در لیگ اروپا را متحمل شدند تا صفر امتیازی بمانند.

پنجمین شکست یاران انصاری‌فرد در لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، تیم اومونیای قبرس که با چهار باخت و صفر امتیاز راهی شب پنجم دور گروهی لیگ اروپا شده بود، در این شب نیز متحمل شکستی دیگر شد. یاران کریم انصاری‌فرد در شبی که او را 26 دقیقه در ترکیب داشتند مقابل رئال سوسیداد با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند.

سوسیداد که با چهار پیروزی پیاپی، در نقطه مقابل اومونیا قرار داشت این دیدار را با گل های ناوارو (2+45) و مندس (60) به سود خود به پایان رساند تا با 15 امتیاز، بالاتر از منچستر 12 امتیازی در صدر جدول گروه پنجم قرار بگیرد. نماینده قبرس هم در فاصله یک بازی تا پایان دور گروهی همچنان صفر امتیازی ماند تا تیره روزهای این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

1757225

کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی تیم اومونیا که در هفت بازی این فصل یک گل برای تیمش به ثمر رسانده، در ترکیب اصلی اومونیا در دیدار امروز حضور نداشت. او چهار دقیقه بعد از گل دوم حریف وارد زمین شد اما طی حدود 25 دقیقه حضورش در میدان نتوانست تاثیری در تغییر نتیجه داشته باشد و 16 بار لمس توپ و دو شوت بی حاصل به دروازه داشت.

یاران انصاری‌فرد طی پنج دیدار رسمی اخیر دو شکست در لیگ اروپا برابر منچستر یونایتد داشتند و سه باخت هم در لیگ یک قبرس متحمل شده بودند. این ششمین باخت متوالی آنها بود و نشان از وخامت اوضاع داشت.

دیدگاه‌ها