کد خبر : 1850448 | 06 آبان 1401 ساعت 10:02 | 22K بازدید | 14 دیدگاه

سروش رفیعی - از پاس گل تا فرار از محرومیت

هافبک شماره هفت سرخ‌پوشان در شبی که طلسم پاس گلش در بازگشت به این تیم را شکست، از محرومیت دربی فرار کرد.

سروش رفیعی - از پاس گل تا فرار از محرومیت

به گزارش “ورزش سه”، سروش رفیعی که به عنوان مهره محبوب پرسپولیسی‌ها بعد از اتفاقاتی که در دوره گابریل کالدرون منجر به جدایی ناخواسته وی از این تیم شده بود، بار دیگر فرصت بازگشت نصیب وی شد تا باز هم با شماره هفت موردعلاقه‌اش به دنبال درخشش در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی باشد.

رفیعی به عنوان یکی از بازیسازان موفق فصل گذشته به پرسپولیس پیوست و هواداران امیدوار بودند تا با حضور او در کنار سعید صادقی و همچنین مهدی ترابی، و جذب مهاجمان کارآمد خارجی (لوکادیا و شیخ دیاباته) یک فصل رویایی - تهاجمی را دنبال کنند، اما تا هفته دهم برای اولین پاس گل این هافبک خلاق منتظر ماندند. رفیعی، طی دیدارهای اخیر پرسپوليس همواره جزو نفراتی بود که توانست نقش قابل اعتنایی در خط میانی از خود به جا بگذارد و اعتماد کامل یحیی گل‌محمدی را جلب کند. درست مثل بازی امروز که یحیی گل‌محمدی با خروج سعید صادقی و ترابی، همچنان به وی اعتماد داشت و او نیز در نهایت با پاس گل سه امتیازی‌اش پاسخ آن را داد.

رفیعی که در آستانه محرومیت از جدال دربی که قرار است بعد از جام‌جهانی قطر برگزار شود، قرار داشت در این بازی علیرغم ارتباطی که داشت به واسطه خواسته کادرفنی برای پرس، بارها مجبور به خطا نیز شد که در دو صحنه عباس راکی به عنوان داور این بازی، در یکقدمی دادن کارت زرد به وی بود.

1757263
رفیعی در لحظاتی که مس امیدوار به کسب حداقل امتیاز از این بازی بود، با این ارسال موفق شیخ دیاباته را صاحب موقعیت کرد تا تیمش به یک برد ارزشمند برای تداوم صدرنشینی دست یابد.

رفیعی، نمایش موفق خود در این بازی را با یک پاس گل و دستیابی به سه امتیاز و فرار از محرومیت دربی به پایان رساند تا هواداران پرسپوليس و البته یحیی گل‌محمدی امید به درخشش او در دیدار دربی را هم داشته باشند. دیداری که حدودا کمتر از دو ماه دیگر قرار است برگزار شود و باید دید شماره هفت پرسپوليس قادر خواهد بود تیمش را در مسیر دستیابی به سه امتیاز شیرین دربی، کمک کند یا خیر.

دیدگاه‌ها