کد خبر : 1850452 | 06 آبان 1401 ساعت 10:33 | 53.1K بازدید | 4 دیدگاه

کلباء اعتراض خود به بازیکن الوصل را پس گرفت

دخالت عجیب حاکم الشارجه در روند شکایت تیم مجیدی!

با دخالت و توصیه حاکم الشارجه، تیم اتحاد کلباء شکایت خود از بازیکن الوصل را پس گرفت.

دخالت عجیب حاکم الشارجه در روند شکایت تیم مجیدی!

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان دیدار میان الوصل و اتحاد کلباء که با تساوی 2–2 به پایان رسید، تیم فرهاد مجیدی با طرح شکایتی از تیم رقیب، مدعی شدند که آنها به شکل غیرقانونی از بازیکنی به نام توماس چانکلای هافبک 23 ساله و آرژانتینی استفاده کرده اند.

در همین خصوص، کلباء با طرح شکایتی به کمیته انضباطی، خواستار رسیدگی به پرونده این بازیکن شد که کمیته مذکور نیز از باشگاه الوصل و توماس چانکلای خواست تا توضیحات خود را در این خصوص ارائه کنند.

حالا از امارات خبر می رسد که با دخالت حاکم الشارجه، این تیم شکایت خود از باشگاه الوصل را پس گرفته است. مايد المراشدة، مشاور حقوقی اتحاد کلباء در این زمینه گفت: به منظور تقویت و اجرای اصل تسامح که از سوی اعلیحضرت شیخ سلطان بن محمد القاسمی، عضو شورای عالی و حاکم الشارجه مطرح شده بود و همچنین با توجه به رابطه خوب بین اتحاد کلباء و الوصل، این باشگاه تصمیم به انصراف از شکایت گرفت.

نکته جالب اینکه تیم البطائح نیز نسبت به حضور توماس چانکلای در دیدار برابر الوصل معترض بود و در این خصوص شکایت خود را به ثبت رسانده بود که این باشگاه نیز با انتشار بیانیه ای مشابه و بنا بر درخواست حاکم الشارجه، شکایت خود را پس گرفت.

1757262

دیدگاه‌ها