کد خبر : 1850461 | 06 آبان 1401 ساعت 11:50 | 20.6K بازدید | 8 دیدگاه

داروین نونیز: همه مثل سوارز به خودشان زحمت نمی‌دهند

داروین نونیز، مهاجم جدید لیورپول، از رفتار دوستانه لوییس سوارز به وجد آمده است.

داروین نونیز: همه مثل سوارز به خودشان زحمت نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای داروین نونیز و لیورپول بعد از انتقال گران قیمت این بازیکن از بنفیکا خوب پیش نرفته و ستاره اروگوئه ای هنوز نتوانسته خودش را در آنفیلد ثابت کند. داروین نونیز در دومین بازی خود در لیگ برتر و به دلیل ضربه سر خشن به یواخیم اندرسن، مدافع کریستال پالاس، سه جلسه محروم شده و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. در آن مقطع لوییس سوارز به نونیز توصیه کرد آرام تر باشد و این اتفاقات در آینده نیز رخ خواهد داد. حالا داروین نونیز مدعی شد این توصیه و رفتار سوارز به شدت مورد توجهش قرار گرفته است.

1757271

داروین نونیز گفت: این توصیه لوییس سوارز اتفاق خوبی بوده و به سود من شد، زیرا خیلی زحمت نمی کشند که تلفن را برداشته و به شما پیامی بفرستند. پس فکر می کنم رفتار لوییس سوارز برای من بسیار مهم بود و نباید فراموش کرد او یک اسطوره و بازیکنی الگو در تمام دنیا محسوب می شود.

من دوران حرفه ای خود را تازه شروع کرده ام و جوان هستم. اما سوارز چیزهای زیادی در مورد فوتبال می داند و اینقدر تجربه دارد که حتی در همین لیگ برتر با لباس لیورپول نیز بازی کرده است. لوئیس به من گفت که این اتفاقات در لیگ برتر و در همه بازی‌ها برایت رخ خواهد داد. بازیکنان حریف به دنبال تو خواهند آمد و به تو ضربه می‌زنند و تو باید قوی باشی و این اشتباهات را تکرار نکنی. سوارز به من گفت به حرف کسی مثل من گوش کن. من از لوییس بابت این پیام و علاقه ای که به من دارد بسیار سپاسگزارم."

دیدگاه‌ها