کد خبر : 1850476 | 06 آبان 1401 ساعت 12:52 | 7.8K بازدید | 7 دیدگاه

جایگزین یاسین و انتخاب مهاجم هدف؛

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل مس با دو ابهام

تیم فوتبال سپاهان برای ادامه روند چهار هفته پیشین خود باید مقابل یکی از منسجم‌ترین تیم‌های لیگ برتر به پیروزی دست پیدا کند.

 ترکیب احتمالی سپاهان مقابل مس با دو ابهام

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان پس از کسب دو پیروزی پیاپی در دو هفته ابتدایی در چهار هفته بعدی مسابقات نتوانست به پیروزی دست پیدا کند تا شرایط برای مورایس و شاگردانش سخت شود. با شروع دوباره مسابقات اما شاهد بهبود عملکرد طلایی پوشان اصفهانی بودیم و آنها موفق شده‌اند از 12 امتیاز ممکن 10 امتیاز را بگیرند و حالا پیش از پایان لیگ برتر برای جام جهانی باید به مصاف مس رفسنجان با محمد ربیعی بروند.
در این مسابقه مورایس به مانند بازی‌های گذشته به دنبال کسب سه امتیاز خواهد بود و بهترین ترکیب را برای رسیدن به این هدف انتخاب کرد.

خط دروازه و دفاعی: بدون تغییر
در خط دروازه و خط چهار نفره دفاعی شاهد ثبات سپاهان در بازی‌های اخیر بوده‌ایم و در مصاف با مس رفسنجان هم احتمال تغییر در این قسمت از زمین خیلی کم خواهد بود.

خط میانی؛ انتخاب جانشین یاسین 
در خط میانی با اضافه شدن محمد کریمی به مسعود ریگی طی بازی‌های اخیر می‌توان با اطمینان زیاد از حضور این دو بازیکن حرف زد. اما انتخاب بازیکن سوم در پست هافبک میانی دغدغه مورایس در رفسنجان خواهد بود. سلمانی هفته گذشته توانسته بود بار دیگر به ترکیب اصلی برسد ولی دوباره مصدوم شد تا امروز در دسترس نباشد. هفته گذشته فرشاد احمدزاده پس از مصدومیت سلمانی به جای او وارد زمین شد و اینطور به نظر می‌آید که او محتمل ترین انتخاب برای کامل شدن مثلث میانی سپاهان باشد. البته علی‌محمدی و محمد قربانی هم در این پست در دسترس هستند. فرناندز اما هنوز به شرایط بازی نرسیده است.

خط هجومی؛ عیسی یا شهریار 
محمدرضا حسینی، الویس کامسوبا و محمد علی‌نژاد سه وینگر سرحال این روزهای سپاهان هستند که در دو بازی گذشته فرصت حضور ثابت به دو تای اولی رسیده است. به همین دلیل شاید امروز بار دیگر شاهد حضور محمد علی نژاد در ترکیب اصلی باشیم. با این حال چالش اصلی این پست انتخاب از میان شهریار و عیسی است که هفته گذشته هر دو موفق به گلزنی شدند. عملکرد خوب عیسی مرادی در 45 دقیقه دیدار برابر تراکتور او را در شرایط بهتری نسبت به مغانلو برای حضور در ترکیب اصلی قرار می‌دهد، اما سوی دیگر این مسابقه سه دفاع میانی سرزن و قلدر یعنی سلیمان‌زاده، باهیا و شاهین توکلی هستند که در بازی های قبلی عملکرد خوبی از خودشان نشان داده‌اند و شاید همین موضوع سبب شود تا شهریار مغانلو در ترکیب اصلی بازی کند. مغانلو با قدرت بدنی و سرزنی بالای خود بی شک از نظر فیزیکی بیشتر می‌تواند مدافعین مس را تحت فشار قرار بدهد.


ترکیب احتمالی سپاهان مقابل مس رفسنجان: 
پیام نیازمند – امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی (کاپیتان)، فرشاد احمدزاده، الویس کامسوبا، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو.

دیدار مس و سپاهان از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه شهدای رفسنجان آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها