کد خبر : 1850399 | 05 آبان 1401 ساعت 21:18 | 3.7K بازدید | 5 دیدگاه

برای ادامه لیگ تیم‌ها باید از نو ساخته شوند؛

ربیعی: با تمام انرژی و تمرکز برابر سپاهان حاضر می‌شویم

سرمربی مس رفسنجان معتقد است تقابل این تیم با سپاهان یک دیدار جذاب و سرعتی خواهد بود.

ربیعی: با تمام انرژی و تمرکز برابر سپاهان حاضر می‌شویم

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان فردا در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر، میزبان سپاهان خواهد بود. محمد ربیعی سرمربی مس امروز در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است؛ نه امسال، بلکه در همه سال‌های اخیر همیشه تیم خوب، خوش‌ساخت و خوش‌مهر‌ه‌ای بوده و امسال هم از نظر قابلیت‌های بازی مقداری متفاوت‌تر از تیم‌های سال‌های قبل است که به هر حال هم ایده سال قبل آنها و هم ایده امسال، از نظر من ایده‌های خوبی است و برای من محترم است.

وی افزود: خودمان را برای بازی فردا مقابل سپاهان مهیا کردیم و مطمئن هستم که تیم با تمام انرژی، وجود و تمرکز خود در بازی حاضر خواهد شد. با توجه به شرایطی که بررسی کرده‌ایم، هر دو تیم جزو تیم‌هایی هستند که نسبتا بازی رو به جلویی ارائه می‌دهند و نه فقط در آیتم گل زده، بلکه در ایجاد شانس گل، فرصت‌سازی، حضور در باکس‌های هجده قدم حریف، جزو تیم‌های خوب لیگ هستند و به همین دلیل احتمال می‌رود که بازی سرعت خوبی داشته باشد و فرصت‌های خوبی هم ایجاد شود. امیدوارم بتوانیم برنامه‌های مدنظرمان را به خوبی انجام بدهیم.

او درباره محروم و مصدومان مس برای دیدار فردا توضیح داد: از قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان، آقای محمدحسین کریم‌زاده مصدوم هستند و مهدی محبی هم در تمرین پریروز مصدوم شد اما امروز کمی کار کرد؛ باید ببینیم شرایط او چطور است.

ربیعی درباره برنامه مس برای تعطیلات لیگ برتر توضیح داد: وقفه‌ای که ایجاد می‌شود، بیشتر از یک وقفه پیش فصلی است و تیم باید از نو ساخته شود. یک استراحتی خواهیم داد و دوباره برنامه‌ریزی خواهیم کرد. نمی‌توان کاری کرد و به هر حال طبیعت کار است اما خوب نبود؛ ما هوادار را بردیم و بیست روز تعطیل شد و پس از دوباره... . به هر حال نیم فصل اول اینطور شده اما مطمئنا پس از جام جهانی، بازی‌ها با نظم خوبی ادامه خواهد داشت. آرزوی موفقیت و سربلندی برای تیم ملی ایران در جام جهانی را دارم و هر کمکی از دست من و باشگاه ما بربیاید، در خدمت تیم ملی هستیم.

دیدگاه‌ها