کد خبر : 1850483 | 06 آبان 1401 ساعت 13:20 | 40K بازدید | 18 دیدگاه

بارسلونا به دنبال رهایی از شر دو ستاره باتجربه

بارسلونا در حال مذاکره با جرارد پیکه و جوردی آلبا برای توافق در مورد فروش این دو بازیکن است.

بارسلونا به دنبال رهایی از شر دو ستاره باتجربه

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان باتجربه بارسلونا در سال های اخیر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند. حالا نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد مدیران و کادر فنی بارسلونا می‌خواهند در بازار ژانویه فعال بوده و ترکیب این تیم را تقویت کنند. در حقیقت این تیم قصد دارد با فسخ قرارداد با دو مدافع کهنه‌کار خود یعنی جرارد پیکه و جوردی آلبا، فضا برای خرید بازیکنان جدید را فراهم کند. این دو بازیکن تا پایان مدت قراردادشان 145 میلیون یورو خواهند گرفت و پرداخت این رقم برای بارسلونا بسیار دشوار است.

1757315

دستمزد پیکه 80 میلیون و آلبا 65 میلیون یورو تعیین شده، اما این دو بازیکن جایی در ترکیب ثابت ژاوی در شرایط عادی ندارند و حفظ آنها الزامی به نظر نمی رسد. بارسلونا قصد دارد با هر دو بازیکن برای بازار ژانویه مذاکره کند تا پیکه و آلبا حاضر به جدایی شوند و آنها بتوانند بازیکنان جدیدی به جای این دو نفر جذب کنند. اخبار حاکی از آن است که پیکه آمادگی بیشتری برای ترک بارسلونا دارد تا آلبا. در صورت توافق برای جدایی، احتمال دارد ایالت متحده مقصد این دو بازیکن لقب گیرد.

پیکه در معدود بازی هایی که در این فصل در ترکیب قرار گرفته، نمایش ضعیفی داشته و حواشی زندگی شخصی این بازیکن اصلا مورد قبول ژاوی نیست. این اتفاق در حالی رخ داده که قرارداد سرخیو بوسکتس در پایان فصل جاری به اتمام می رسد، اما بر خلاف دو نفر دیگر، ژاوی خواهان حفظ این بازیکن و تمدید قرارداد این هافبک اسپانیایی شده است. 

دیدگاه‌ها