کد خبر : 1850487 | 06 آبان 1401 ساعت 13:51 | 51K بازدید | 7 دیدگاه

گزینه هدایت یوونتوس مشخص شد

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام، گزینه مورد نظر یوونتوس در صورت جدایی مکس آلگری است.

گزینه هدایت یوونتوس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای مکس آلگری در یوونتوس اصلا مساعد نیست و این سرمربی ایتالیایی به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است. این هفته بیانکونری با شکست در پرتغال برابر بنفیکا رسما با لیگ قهرمانان این فصل وداع کرد و در سری آ نیز شرایط چندان باب میل یوونتوس نیست. البته مکس آلگری همچنان تحت حمایت مدیران باشگاه قرار دارد و فعلا خبری در مورد برکناری این سرمربی مطرح نشده، اما نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز مدعی شد در صورت جدایی آلگری، بیانکونری برای توافق دوباره با آنتونیو کونته اقدام خواهد کرد.

1757323

قرارداد کونته با تاتنهام در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و هنوز مشخص نیست آیا این سرمربی ایتالیایی روی نیمکت اسپرز باقی خواهد ماند یا خیر. علیرغم کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایان فصل گذشته و البته سرمایه گذاری هنگفت در فصل تابستان، آنتونیو کونته هنوز در مورد آینده خود مردد بوده و ممکن است بازگشت به ایتالیا و یوونتوس، این سرمربی را وسوسه کند.

کونته در طول سال های مربیگری در لیگ ایتالیا، سه بار با یوونتوس و یک بار با اینتر به عنوان قهرمانی دست یافته و روی نیمکت بیانکونری خاطرات فوق العاده ای برای هواداران رقم زده است. البته هنوز قطع همکاری با مکس آلگری قطعی شده و این سرمربی تا سال 2025 قرارداد دارد، اما به هر حال نام آنتونیو کونته در ذهن مدیران یوونتوس وجود داشته و ممکن است در هفته های پیش رو، مذاکرات برای بازگشت این سرمربی به تورین آغاز شود. تاتنهام تحت هدایت کونته در لیگ برتر شرایط خوبی داشته و یکی از نامزدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایان فصل جاری محسوب می شود.

دیدگاه‌ها