کد خبر : 1850488 | 06 آبان 1401 ساعت 13:45 | 66.5K بازدید | 24 دیدگاه

با خرید عمارت لوکس: رونالدو به اسپورتینگ نزدیک‌تر شد

خرید گران‌ترین خانه در کشور پرتغال توسط کریستیانو رونالدو باعث شده شایعات درباره تمایل او برای پیوستن به اسپورتینگ افزایش یابد.

با خرید عمارت لوکس: رونالدو به اسپورتینگ نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های پرتغالی گزارش دادند کریستیانو رونالدو اخیرا با پرداخت 20 میلیون یورو خانه‌ای در این کشور خریداری کرده که از آن به عنوان گران‌ترین خانه پرتغال یاد می‌شود.

با توجه به گزارش‌های اخیر درباره اینکه کریستیانو قصد دارد امسال در ژانویه با ترک یونایتد به اولین باشگاهش، اسپورتینگ، برگردد خبر خرید این خانه توسط او در پرتغال به این شایعات دامن زده و باعث شده جدی‌تر تلقی شوند.

1757324

رونالدو که در روزهای اخیر تنش‌های زیادی با منچستریونایتد پیدا کرده بود دیشب از سوی اریک تن‌هاخ به ترکیب فیکس تیم برگشت و موفق شد در جریان پیروزی 3-0 شیاطین سرخ بر شریف تیراسپول یک گل به ثمر برساند.

اما بعید به نظر می‌رسد که تن‌هاخ  برای بازی روز یکشنبه تیمش مقابل وستهم در لیگ برتر رونالدو را از ابتدا به میدان بفرستد. ظاهرا در برنامه‌های تن‌هاخ لیگ اروپا برای کریستیانو کنار گذاشته شده است. این مهم‌ترین عاملی است که باعث خشم ستاره پرتغالی شده و گفته می‌شود او را برای ترک یونایتد در ماه ژانویه مصمم کرده است.

1757325

یکی از مقصدهای اصلی رونالدو باشگاه سابق او اسپورتینگ است. باشگاهی که مدیرانش چندی پیش گفته بودند بازگشت رونالدو برایشان مثل یک رویای هیجان‌انگیز است.

رونالدو به گزارش رسانه‌‌ها با پرداخت 20 میلیون یورو عمارتی لوکس را در پرتغال خریداری کرده که با پایتخت این کشور 40 دقیقه فاصله دارد. مقر باشگاه اسپورتینگ هم در پایتخت پرتغال، لیسبون، قرار دارد. رونالدو در حال حاضر املاک متعددی در پرتغال و دیگر کشورها دارد اما عمارتی که اخیرا توسط او خریداری شده به عنوان گران‌ترین خانه در پرتغال مشهور است.

1757326

دیدگاه‌ها