کد خبر : 1850497 | 06 آبان 1401 ساعت 15:05 | 10.2K بازدید | 6 دیدگاه

حق وردی: داوری ما را از کورس عقب انداخت

بازیکن با تجربه تراکتور از اشتباهات داوری که در عملکرد تراکتور تاثیر گذار بوده صحبت می کند.

حق وردی: داوری ما را از کورس عقب انداخت

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم تراکتور و ملوان در حالی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که به لحاظ سوت های داوری بسیار پر اتفاق بوده است.
در همین خصوص حجت حق وردی به خبرنگار ما گفت: ما آمده بودیم که سه امتیاز را بگیریم و خیلی خوب بازی را شروع کردیم. هرگز دوست نداشتم در مورد داوری صحبت کنم ولی در بعضی مواقع آدم مجبور می‌شود یکسری چیزها را بگوید. نحوه قضاوت داور در نتیجه نهایی بازی خیلی تاثیرگذار بود. ما خوب بازی کردیم و موقعیت سازی کردیم اما داور به اشتباه چند خطا گرفت و به من هم کارت داد. در آن صحنه مصدوم شده بودم و درخواست کردم پزشک به زمین بیاید اما داور گفت داری وقت تلف میکنی! کدام بازیکن در زمین خودی و در دقیقه 32 وقت تلف می‌کند که من بخواهم این کار را کنم؟ طبیعتا وقتی این اشتباهات پیش می آید ذهن بازیکن نیز به هم می‌ریزد.

او در مورد صحنه پنالتی که برای ملوان اتفاق افتاد نیز تصریح کرد: داور خودش روبروی صحنه بود. بازیکن آنها یعنی مهدی مومنی جلوی پای من نشست و داور پنالتی گرفت. در هیچ کجای دنیا چنین برخوردهایی در منطقه هجده را پنالتی اعلام نمی‌کنند زیرا یک درگیری عادی است.

این بازیکن در مورد یکی از گل‌های تراکتور که مردود اعلام شد عنوان کرد: گل ما سالم بود. من از 60 متر عقب‌تر فهمیدم که گل صحیح است اما داور آفساید گرفت. علاوه بر آن دروازه بان حریف حدود 8 دقیقه وقت تلف کرد که داور فقط 4 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد. ما در نیمه دوم بجز صحنه گل سالمی که آفساید اعلام شد موقعیت های دیگری هم داشتیم. در هر حال این بازی و اتفاقاتش دیگر تمام شده و باید بعد از تعطیلات برای کسب نتایج کامل آماده باشیم.

حق وردی در مورد عدم نتیجه گیری تراکتور در دو بازی اخیر و عقب ماندن از دیگر مدعیان قهرمانی توضیح داد: چند هفته بود که خوب کار می‌کردیم. بعد از بازی با آلومینیوم اراک و نفت آبادان که شش امتیاز را گرفتیم شرایطمان خوب شد. در بازی با پرسپولیس هم اگر محمدرضا اخباری نمی‌توانست پنالتی را بگیرد نتیجه دیگری رقم می‌خورد که خدا را شکر در نهایت آن بازی را بردیم. در بازی با مس رفسنجان اشتباهات داوری زیادی دیدیم و بازیکنمان هم اخراج شد. در دیدار با نفت مسجدسلیمان هم اشتباهات تاثیرگذاری رقم خورد. با این وجود ما سه چهار برد و کلین شیت متوالی داشتیم و حتی اگر بگوییم که شاید ما خوب نتیجه نگرفته باشیم اما این اشتباهات داوری بود که تاثیر مستقیمی در این نتایج داشت. این مساله نه فقط برای ما که اعتراض همه تیم‌ها را در پی دارد. شما می‌بینید در تمام بازی‌ها درگیری و اعتراض زیاد است و در چنین شرایطی فقط VAR می‌تواند به فوتبالمان کمک کند. یک تیم کلی زحمت می‌کشد و آنوقت با این اشتباهات نمی‌تواند مزد زحماتش را بگیرد. برای مثال اگر در بازی دیروز ما دو امتیاز بیشتر می‌گرفتیم شرایطمان در جدول فرق می‌کرد. امیدوارم که بزودی این مسائل درست شود.

حق وردی در پایان یادآور شد: ما تلاش می‌کنیم که در هفته های آینده بتوانیم به نوعی بازی کنیم و امتیاز بگیریم که از کورس جا نمانیم. الان هم پنج شش تیم هستند که رقابت خوبی در بالای جدول دارند و کار سخت است و هر تیمی امتیاز از دست بدهد کارش در ادامه راه دشوار خواهد شد. به نظر من این تعطیلات به ما کمک می‌کند تا کادر فنی و سرمربی بیشتر روی نقاط قوت و ضعف تراکتور کار کنند.

دیدگاه‌ها