کد خبر : 1850510 | 06 آبان 1401 ساعت 16:04 | 7K بازدید | 5 دیدگاه

ناگلزمان: احتمال صدرنشینی انگیزه ما را چند برابر کرده

یولیان ناگلزمان، در آستانه دیدار فردای بایرن مونیخ مقابل ماینتس در بوندس‌لیگا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

ناگلزمان: احتمال صدرنشینی انگیزه ما را چند برابر کرده

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در آلیانز آرنا میزبان ماینتس است تا دیدار خود در هفته دوازدهم بوندس‌لیگا را انجام دهد. این دیدار با توجه به شرایط اول برای باواریایی‌ها اهمیت زیادی دارد و می‌تواند آنها را به صدر جدول برگرداند.

بایرن مونیخ که بعد از پیروزی 3-0 مقابل بارسلونا و صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان با روحیه بالا به این بازی وارد می‌شود امیدوار است با پیروزی مقابل ماینتس شانس خود را برای صدرنشینی افزایش دهد. بایرن در حال حاضر با 22 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و یونیون برلین با یک امتیاز بیشتر صدرنشین است.

1757355

یولیان ناگلزمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی به خبرنگاران پاسخ داد:

مصدومیت توماس مولر
توماس دوباره از ناحیه لگن دچار مشکل شده و فردا نمی‌تواند بازی کند. حتی شاید او به بازی روز سه‌شنبه هم نرسد. فکر کنم مجبور باشیم یک هفته به توماس استراحت بدهیم تا بتواند با آمادگی کامل برگردد. هفته آینده در بازی با هرتابرلین او را در اختیار خواهیم داشت.

بقیه مصدوم‌ها و محرومان بایرن
مانوئل نویر را همچنان در اختیار نداریم. او هم احتمالا از هفته آینده به تیم برگردد. مانوئل دیروز خوب تمرین کرد و او در سالن بدن‌سازی سخت مشغول است. او در بازی با اینتر هم حضور نخواهد داشت. از تمام کسانی که در بازی مقابل بایرن در زمین بودند فردا همه می‌توانند به میدان بروند به جز توماس مولر.

وضعیت بایرن مونیخ در آستانه این بازی
ما در حال حاضر وضعیت خوبی داریم. در بازی با بارسلونا شاهد اتحاد خوب تیمی بودیم. بازیکنان ما خیلی خوب با هم هماهنگ شده‌اند. اگر تصاویر جشن تولد اوپامکانو را در هواپیما دیده باشید متوجه می‌شوید که منظورم از جو رفاقت و هماهنگی در تیم چیست.

بازی با ماینتس
ما فصل گذشته در مقابل ماینتس دو بازی بد داشتیم. ولی شرایط جدول انگیزه ما برای اینکه در بازی فردا خیلی بهتر کار کنیم را به شدت بالا برده است.

شرایط خط دفاعی بایرن
بچه‌های ما در همه خطوط عالی کار می‌کنند و در بازی مقابل بارسلونا یک قدم بزرگ دیگر به جلو برداشتیم. من هم مثل بچه‌ها دائم در حال یادگیری هستم. وقتی تیم حریف به زمین ما وارد می‌شود من واقعا عصبی می‌شوم ولی در بازی با بارسا نشان دادیم که می‌توانیم وقتی دفاع می‌کنیم هم صبور باشیم و همه چیز را تحت کنترل در بیاوریم.

دیدگاه‌ها