کد خبر : 1850513 | 06 آبان 1401 ساعت 16:17 | 18.7K بازدید | 18 دیدگاه

گالتیه: به مثلث مسی، نیمار و امباپه دست نمی‌زنیم

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدار فردای تیمش با تروا در لیگ یک فرانسه در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

گالتیه: به مثلث مسی، نیمار و امباپه دست نمی‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن به عنوان صدرنشین لیگ یک فرانسه فردا در یک بازی خانگی به مصاف تروا خواهد رفت. تیمی که در رتبه یازدهم جدول این لیگ حضور دارد.

پاری سن ژرمن فردا در حالی در پارک دو پرنس میزبان تروا است که با 32 امتیاز صدرنشین است و دو تیم لانس و لوریان با 27 امتیاز تعقیبش می‌کنند. کریستوف گالتیه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تروا گفت امیدوار است با تداوم درخشش مثلث تهاجمی تیمش، مسی، نیمار و امباپه بتواند با کسب یک پیروزی صدرنشینی خود را تحکیم بخشد.

1757361

گالتیه در این کنفرانس مطبوعاتی در پاریس به سوالات خبرنگاران درباره بازی فردای پاری سن ژرمن پاسخ داد:

حضور مسی، نیمار و امباپه در بازی مقابل تروا؟
این بستگی به میزان خستگی آنها دارد. از پنجاه گلی که ما در فصل جاری زده‌ایم این سه نفر 40 گل به ثمر رسانده‌اند. بنابراین اگر یکی یا دو تا از این سه ستاره فردا در زمین حضور داشته باشند اصلا به خاطر عملکرد آنها نخواهد بود بلکه به میزان خستگی‌شان مربوط است.

ما وقتی با درخشش این مثلث تهاجمی چنین دینامیزم بی‌نظیری داریم هیچ دلیلی برای شکستن این روند وجود ندارد. ما اتفاقا می‌خواهیم همین روند را حفظ کنیم. تیم پزشکی ما در هفته‌های اخیر کارهای بزرگی کرده‌اند و همه ستاره‌های ما شرایط سلامتی خوبی دارند.

1757362

تقویم شلوغ لیگ داخلی و لیگ قهرمانان
ما باید در مقابل تروا برنده بشویم. همچنین وسط هفته در تورین بازی خیلی مهمی مقابل یوونتوس در پیش داریم. بنابراین امکان دارد در طول مسابقه فردا چند بازیکن را تعویض کنیم تا آنها را شاداب‌تر در مقابل یووه در اختیار داشته باشیم. 

دیدگاه‌ها