کد خبر : 1850516 | 06 آبان 1401 ساعت 16:24 | 19.3K بازدید | 12 دیدگاه

چهارمین گل فصل؛ چه خریدی بود این محمد محبی!

ستاره بوشهری استقلال بار دیگر با یک گل مهم این بار تیمش را مقابل هوادار پیش انداخت تا فشار از روی شاگردان ساپینتو خیلی زود برداشته شود.

چهارمین گل فصل؛ چه خریدی بود این محمد محبی!

به گزارش "ورزش سه" تجربه دشوار رقابت مقابل پیکان و به خصوص آلومینیوم، شاگردان ساپینتو را به این سمت برده بود که از نخستین دقیقه مسابقه مقابل هوادار به سمت دروازه این تیم حمله کنند تا مقاومت حریف غیرقابل شکست نشود.

همین موضوع باعث شد تا استقلالی‌ها در چند دقیقه اول مسابقه با هر تصاحب توپ به سمت دروازه حریف حمله کنند تا اینکه خیلی زود در دقیقه هفتم مسابقه محمد محبی روی پاس عالی ارسلان مطهری، نخستین گل استقلال را وارد دروازه میلاد فراهانی کند.

روی یک رفت و برگشت در میانه زمین، ارسلان مطهری بدون معطلی با یک پاس روبه جلو محمد محبی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا این بازیکن بدون هیچ ضربه اضافی به توپ، با یک ضربه روی پا و سرضرب، توپ را زمینی به سمت مخالف شلیک کند تا کاری از دستان میلاد فراهانی هم ساخته نباشد.

محبی که با گلزنی مقابل فولاد آبی‌ها را از شکست نجات داده بود، این هفته چهارمین گل فصلش را مقابل هوادار به ثمر رساند تا در آستانه آخرین اردوی ارزیابی فنی تیم ملی، با این گل بار دیگر نامش را ملکه ذهن کارلوس کی‌روش و دستیارانش کند.

1757366
1757367

دیدگاه‌ها