کد خبر : 1850538 | 06 آبان 1401 ساعت 18:19 | 17K بازدید | 10 دیدگاه

آلگری: فکر کردن به قهرمانی در لیگ اروپا بیهوده است

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید تیمش باید روی سری A تمرکز کند.

آلگری: فکر کردن به قهرمانی در لیگ اروپا بیهوده است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ ایتالیا باید در زمین لچه به مصاف این تیم برود. 
آنها این هفته با قبول شکست در دیدار برگشت برابر بنفیکا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از صعود به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها بازماندند و راهی لیگ اروپا شدند. 
آلگری در نشست خبری پیش از بازی برابر لچه به خبرنگاران گفت:« هنوز فصلی طولانی را در پیش داریم و می‌‍توانیم شرایط را بهبود ببخشیم. هنوز چهار بازی مهم باقی مانده است، چهار بازی در لیگ و یک بازی در لیگ قهرمانان و ما باید روی این موضوع تمرکز داشته باشیم. پس از وقفه جام جهانی وقتی همه بازیکنان برگشتند، شرایط متفاوت خواهد بود. این باید فرصتی برای رشد ما باشد.»

1753547
سرمربی یوونتوس درباره شرایط تیمش در لیگ اظهار داشت:« حالا ما باید واکنش نشان دهیم و فردا شانس انجام این کار را داریم. ناپولی کار فوق العاده‌ای انجام داده است، درست مثل میلان، لاتزیو، اینتر و رم. ما عقب هستیم. هدف ما کم کردن این فاصله است. 27 بازی مانده است و فردا اولین آنها است. بازی فردا چالش برانگیز است و ما باید به اندازه آنها بدویم. اگر لازم باشد باید بتوانیم کثیف بازی کنیم.»
او درباره شانس تیمش در لیگ اروپا اضافه کرد:« فکر کردن به لیگ اروپا در حال حاضر بیهوده است. ما باید روی سری A تمرکز کنیم. فردا بازی پیچیده‌ای است. لچه برابر فیورنتینا و سالرنیتنا مساوی کرد. آنها سازماندهی خوبی دارند و ممکن است روی ضدحملات برای ما خطرناک ظاهر شوند. ما نیاز به سیگنال مهمی داریم و باید از این شرایط بیرون بیاییم اما نمی‌توان این کار را تنها با یک بازی انجام داد. این بازیکنان ارزش‌های اخلاقی بالایی دارند و من روی این موضوع قویا حساب می‌کنم.»
 

دیدگاه‌ها