کد خبر : 1850545 | 06 آبان 1401 ساعت 18:51 | 29.8K بازدید | 55 دیدگاه

ژاوی: فردا باید قدرت و شخصیت بارسا را نشان دهیم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید بازی با والنسیا فرصت خوبی برای نشان دادن واکنش درست از سوی این تیم است.

ژاوی: فردا باید قدرت و شخصیت بارسا را نشان دهیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لالیگا در ورزشگاه خانگی والنسیا به مصاف این تیم خواهند رفت. 
شکست 0-3 بارسا برابر بایرن در دیدار برگشت برابر این تیم در ورزشگاه نوکمپ باعث شد که آنها برای دومین سال متوالی نتوانند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنند و راهی لیگ اروپا شوند و همین موضوع انتقادهایی را از این تیم به همراه داشت. 
ژاوی در نشست خبری پیش از بازی برابر والنسیا درباره این تیم به خبرنگاران گفت:« آنها رقیبی پویا هستند. برنامه آنها شبیه ما است و شاید تا حدی شبیه به سبک بازی والورده در بارسا باشد. من فکر می‌کنم این بازی خوبی برای هواداران خواهد بود. ما باید اتفاقاتی که در لیگ قهرمانان رخ داد را فراموش کنیم.»
این مربی کاتالان درباره شرایط تیمش در بازی برابر بایرن اظهار داشت:« ما به بازیکنان تاکید کرده بودیم که فرصتی برای استراحت نیست. اتفاقاتی که در دیدار برابر بایرن رخ داد را تحلیل کردیم. البته که مشکل روانی جدی هم وجود داشت. ما همچنین نتوانستیم آرامشی که باید را داشته باشیم. پدری، گاوی، بوسکتس و دی‌یونگ برای ما بسیار مهم هستند. فوتبال بیشتر از چیزی که فکر کنیم به هافبک‌ها بستگی دارد.»

1756529
او درباره صحبتی که با بازیکنانش داشته است اضافه کرد:« من درباره تغییر شرایط با آنها حرف زدم، این که در لیگ پویایی خوبی داریم. ما باید خودمان منتقد اتفاقاتی که در دیدارهای بزرگ برای ما رخ می‌دهد باشیم. فردا بازی مهمی است تا شخصیت‌مان را نشان دهیم.»
سرمربی بارسا درباره اهداف این تیم در ادامه فصل ادامه داد:« من همچنان مثبت‌نگر هستم. هرچند لیگ قهرمانان ضربه بزرگی بود اما ما هنوز لالیگا، جام حذفی، لیگ اروپا و سوپرکاپ را داریم. حریف فردا قدرتمند است و ما هم باید قدرتی که داریم را نشان دهیم. هدف ما تغییر نکرده است و برای قهرمانی در هر رقابتی که در آن حضور داریم می‌جنگیم.»
 

دیدگاه‌ها