کد خبر : 1850549 | 06 آبان 1401 ساعت 18:59 | 18.1K بازدید | 10 دیدگاه

غیبت ستاره بایرن: مدت و شدت مصدومیت معلوم نیست

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، جلسه تمرینی امروز این تیم را به دلیل مصدومیت از دست داد.

غیبت ستاره بایرن: مدت و شدت مصدومیت معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، مولر که این فصل نمایش درخشان و قابل قبولی را برای تیمش ارائه کرده است حالا با مصدومیت جدیدی مواجه شده است. 
این ستاره آلمانی این هفته در دیدار برابر بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در نوکمپ در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت اما در دقیقه 63 به عنوان جانشین اریک ماکسیم چوپوموتینگ وارد زمین شد تا به تیمش برای کسب سه امتیاز این بازی کمک کند. 
بایرن فردا باید در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم بوندسلیگا به مصاف ماینتس برود اما این بازیکن نتوانست امروز تیمش را در آخرین جلسه تمرینی پیش از این دیدار همراهی کند. 

1757409


مولر در جلسه تمرینی امروز تیمش همزمان با دیگر بازیکنان این تیم حاضر شد اما به همراه یوخن هان، پزشک اصلی بایرن، تمرین کرد و او از نزدیک شرایط این مهاجم آلمانی را زیر نظر داشت. 
هنوز مشخص نیست که مصدومیت این بازیکنان به چه دلیل بوده است، دقیقا چه اتفاقی برای او رخ داده و از چه ناحیه‌ای مصدوم شده و مدت زمان دوری‌اش از میادین تا چه زمانی خواهد بود. 
فشردگی دیدارهای تیم‌های اروپایی در رقابت‌های داخلی و لیگ قهرمانان باعث شده است که فشار زیادی به بازیکنان وارد شود و بسیاری از آنها در آستانه تعطیلی این رقابت‌ها برای برگزاری جام جهانی 2022 قطر دچار مصدومیت‌هایی شوند. 
 

دیدگاه‌ها