کد: 185055206 آبان 1401 ساعت 19:2529.4K بازدید

مهری: فکر کردیم محبی ۴ کارته است و نگران شدیم

سعید مهری می‌گوید حاشیه خاصی از بابت داوری در بازی پیش نیامده است.
مهری: فکر کردیم محبی ۴ کارته است و نگران شدیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری پس از بازی با هوادار پاسخگوی خبرنگاران بود و در ابتدا گفت: اول از همه می‌خواهم به هموطنان عزیزمان تسلیت بگویم. امیدوارم حال هموطنان‌مان همیشه خوب باشد و تسلیت می‌گویم به مردم شریف شیراز. در بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم و خداراشکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او در مورد اتفاقات داوری بیان کرد: حاشیه آنچنانی هم نبود فقط در یک صحنه محمد محبی الکی کارت زرد گرفت و اعتراض خاصی نکرد. به بازیکن خودمان گفت برگرد و همان وقت کارت گرفت‌. فکر کردیم محبی ۴کارته شده و نگران شدیم.

مهری در پاسخ به اینکه آیا داور با آنها بد حرف می‌زده یا خیر گفت: نه، صحبت‌های بین بازی با داور هم خیلی عادی بود.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
0اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار