کد خبر : 1850560 | 06 آبان 1401 ساعت 19:50 | 24.7K بازدید | 5 دیدگاه

شوخی خسرو با الهامی:

وقتی ساکت رو به روی ما است باید سر و صدا کنیم

خسرو حیدری دستیار ساپینتو پس از بازی مقابل هوادار مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد و پاسخگوی سوالات آن‌ها بود.

وقتی ساکت رو به روی ما است باید سر و صدا کنیم

به گزارش "ورزش سه" خسرو در پاسخ به صحبت‌های شاهرخ بیانی که اعتقاد داشت او زیاد شلوغ کرده، اینگونه با خنده جواب داد:
 وقتی الهامی رو به روی ما است باید شلوغ کنیم. به نظر من مشکلی وجود نداشت و در صحنه‌ای که داور به ساپینتو کارت زرد نشان داد، اصلا ساپینتو به او اعتراضی نداشت و با کادر خودمان مشغول صحبت بودیم. داور همین اشتباه را در مورد کارت زرد محبی هم تکرار کرد. محبی بر سر میرزایی فریاد زد اما داور به تصور اینکه به او اعتراض شده سریعا یک کارت نشان داد. خوشبختانه محبی ۴ کارته نشد اما کارت زرد داور به او درست نبود.

ویدئو: 263135

او در ادامه گفت: به نظر من داوران روی ساپینتو حساس شده‌اند. منتظرند تا صدایی از او بلند شود و به او کارت دهند در حالی که حتی نمی‌دانند او چه گفته است. 
امروز هیچ مشکلی بین الهامی و ساپینتو وجود نداشت و الهامی هم که به زبان‌ انگلیسی مسلط است خیلی خوب با یکدیگر صحبت کردند و حتی چندباری با یکدیگر شوخی هم کردند اما به خود داور و داور چهارم هم گفتم که کارت زرد به ساپینتو اشتباه بوده چرا که او مشغول صحبت با کادر فنی خودش بود.

او همچنین درباره داوری و برنامه استقلال در ادامه فصل اضافه کرد:

در مورد داوری صحبتی نمی‌کنم اما ما هنوز یک بازی خیلی مهم داریم. سوپرجام برای ما خیلی مهم است و از فردا باید آماده این مسابقه شویم. ۳ امتیاز این بازی هم خیلی برای ما مهم بود تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم.

او همچنین در پایان و در مورد بیانیه‌های باشگاه‌ها در مورد داوران گفت:

همه ما دوست داریم داوران اشتباه نکنند و حقی از تیمی ضایع نشود اما گاهی اوقات این اتفاق‌ها رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها