کد خبر : 1850573 | 06 آبان 1401 ساعت 21:09 | 26.9K بازدید | 5 دیدگاه

ساکت، مربی جنتلمن استادیوم پاس

الهامی، ساپینتو را به آرامش دعوت کرد!

عادت کرده بودیم همیشه ساکت الهامی را کنار خط مربی پرشور و گاهی عصبانی ببینیم. عصبانیتی که گاهی منجر به محرومیت های چند جلسه ای برای او شد.

الهامی، ساپینتو را به آرامش دعوت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی امروز هواداراستقلال در استادیوم پاس که با شکست یک بر صفر تیم هوادار توام شد، یک بار دیگر نشان داد، ساکت الهامی نه در حرف بلکه در عمل در مسیر تغییر است و در حال اثبات چهره دیگری از خود است که این یک اتفاق خوب برای او و البته فوتبال باشگاهی است. فوتبال باشگاهی به این بهانه که وقتی مربی ای در ابتدای مسیر دو تیم را قهرمان جام حذفی می کند، به طور حتم توانمندی های خاص و منحصر به فردی دارد و می تواند تیم های متعددی را به موفقیت های خوبی برساند.

ساکت الهامی در جریان بازی هوادار – استقلال در دقایقی که ساپینتو به خاطر دریافت کارت زرد از داور عصبانی شده بود و با خود کلنجار می رفت، به سمت ساپینتو رفت و به او آب تعارف کرد و از او خواست که آرامش خود را حفظ کند و شاید این را هم به او گفته باشد که داور اشتباه می کند و گریز و فرار از این اشتباه اجتناب ناپذیر است.

1757445

این روحیه از سوی ساکت الهامی موجب شد تا سرمربی تیم هوادار در نیمه دوم دست به تعویض های خوبی بزند. تعویض هایی که منجر به در دست گرفتن بازی و حتی ایجاد موقعیت روی دروازه استقلال شد. ساکت الهامی به خوبی متوجه شد، دعواهای کنار زمین با داور و هم چنین اعضای تیم حریف نه تنها هیچ سودی برای او و تیمش ندارد بلکه همه اش ضرر است و از همه مهمتر اینکه مربی ای که در ابتدای مسیر مربیگری دو قهرمانی به دست می آورد، برای نتیجه گیری و رفتن روی سکوها نیاز به این رفتارها ندارد.

البته شور و شوق مربیگری ساکت الهامی در کنار خط حفظ شده است و او تنها دعوا را از مربیگری اش حذف کرده است و این یک اتفاق خوب برای اوست.

دیدگاه‌ها