کد خبر : 1850577 | 06 آبان 1401 ساعت 21:30 | 15K بازدید | 11 دیدگاه

ثبت رکورد 6 کلین‌شیت متوالی

رحمتی با آلومینیوم به هیچ رقیبی باج نمی‌دهد

تیم مهدی رحمتی در هفته های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و در 6 مسابقه متوالی، گلی را دریافت نکرده است.

 رحمتی با آلومینیوم به هیچ رقیبی باج نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم مهدی رحمتی ترک عادت نکرد و به روند هفته های قبل خود ادامه داد. آنها در 6 بازی اخیر، یک در میان بازی های خود را یا برنده شده یا با تساوی به پایان رسانده اند. امروز نیز و طبق این الگوی رفتاری، نوبت پیروزی آنها بود که این امر میسر شد.

پیروزی شاگردان رحمتی برابر تیمی به دست آمد که چند روز دیگر برای کسب یک جام، مقابل استقلال قرار می گیرد. نساجی که در هفته های گذشته نتایج درخشانی را کسب کرده و موفق به شکست فولاد و گل‌گهر شده بود، در همان نیم ساعت اول، قافیه را به ایرالکو باخت.

اراکی ها که بازی را طوفانی آغاز کرده بودند، با گل های قائدرحمتی و زاپاتا از حریف پیش افتادند و اخراج غلامعلی بیگی، کار را برای میزبان راحت کرد. گل لحظات پایانی سجاد آقایی نیز خامه روی این کیک بود تا آلومینیوم با چند رکورد فوق العاده راهی تعطیلات شود.

1757443

بعد از شکست برابر تراکتور در هفته پنجم، آلومینیوم توانست در 6 بازی بعدی خود سه پیروزی و سه تساوی کسب کند و با تصاحب 12 امتیاز، روند خوبی را در پیش بگیرد. در ضمن، تساوی های این تیم برابر تیم های قدرتمندی مانند استقلال و سپاهان به دست آمد.

از جمله دستاوردهای تیم رحمتی، می توان به 6 هفته کلین شیت پیاپی اشاره کرد. پس از اینکه رضا اسدی در دقیقه 94 دروازه پورحمیدی را باز کرد، آلومینیوم در بازی های بعدی خود مقابل سپاهان، ملوان، پیکان، مس کرمان، استقلال و بالاخره نساجی دروازه اش را بسته نگه داشت تا به رکورد فوق العاده ای دست یابد.

به هر شکل شاید رحمتی بدشانس بود که تیمش در بهترین مقطع فصل و در شرایطی که روند بسیار خوبی را آغاز کرده بود، باید با وقفه مسابقات و تعطیلی ناشی از برگزاری رقابت های جام جهانی روبرو شود. نکته مهم برای سرمربی جوان ایرالکو این است که بتواند فرم فعلی تیمش را تا آغاز دوباره لیگ برتر حفظ کند.

1757444

دیدگاه‌ها