کد خبر : 1850579 | 06 آبان 1401 ساعت 21:40 | 13.2K بازدید | 5 دیدگاه

بحران جدی آلگری: 10 غایب برای بازی با لچه

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، برای بازی با لچه 10 بازیکن را در اختیار ندارد.

بحران جدی آلگری: 10 غایب برای بازی با لچه

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ ایتالیا باید در ورزشگاه خانگی لچه به مصاف این تیم برود. 
یوونتوس برای این بازی تنها 19 بازیکن را در اختیار دارد که دو نفر از آنها از تیم امید به فهرست تیم اول راه پیدا کرده‌اند و جزو جوانان آکادمی این باشگاه به حساب می‌آیند. 
به این ترتیب، بیانکونری باید در غیبت تعداد قابل توجهی از بازیکنان تیمش برای کسب سومین پیروزی متوالی در لیگ در ورزشگاه خانگی لچه به میدان برود. 
پل پوگبا، فدریکو کیه‌زا، آنخل دی‌ماریا، مانوئل لوکاتلی، دوشان ولاهوویچ، لئاندرو پاردس، ماتیا دی شیلیو و گلسیون برمر جزو بازیکنان بزرگسال و مارلی آکه و کایو جرج جزو بازیکنان جوانی هستند که در مدت اخیر با تیم اول تمرین می‌کنند و حالا شرایط حضور در بازی برابر لچه را ندارند. 

1756609


با این حال، آلگری در پاسخ به سوالی در این باره در نشست خبری پیش از بازی برابر لچه گفت که بازیکنان کافی برای رویارویی با این تیم را در اختیار دارد. 
انتظار می‌رود که این مربی ایتالیایی از بازیکنان جوانی مانند ساموئل ایلینگ جونیور و ماتیا کومپانیون استفاده کند. ایلینگ جونیور هفته گذشته اولین بازی‌اش برای تیم ملی بزرگسالان را برابر امپولی انجام داد و روز سه‌شنبه هم مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان به میدان رفت و پاس گل آرکادیوش میلیک را نیز ارسال کرد.  

 

دیدگاه‌ها