کد خبر : 1850592 | 07 آبان 1401 ساعت 03:00 | 3.8K بازدید | 3 دیدگاه

با فتح سوپرجام راهی تعطیلات می شویم

مهری: صحبت‌هایی که با داور داشتیم عادی بود

هافبک استقلال ابراز امیدواری کرد که تیمش با فتح سوپرجام راهی تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر شود.

مهری: صحبت‌هایی که با داور داشتیم عادی بود

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که سعید مهری بعد از شش هفته به ترکیب اصلی استقلال راه یافته بود، این تیم توانست با یک گل میزبانش هوادار را شکست دهد. هافبک آبی‌ها که آخرین بار در هفته سوم مقابل نفت MIS فیکس بازی کرده بود، در این دیدار در ترکیب اصلی بود و 66 دقیقه بازی کرد. او با تشکر از ساپینتو گفت: همه تلاشم را می کنم و از مربی به خاطر اعتمادی که دارد تشکر می کنم. امیدوارم همین روند را ادامه دهم.

مهری در خصوص برد استقلال مقابل هوادار افزود: موقعیت های زیادی داشتیم ولی به خاطر عدم حضور تماشاگران، بازی تب و تاب همیشه را نداشت. امیدوارم مشکلات حل شود و تماشاگران دوباره به ورزشگاه برگردند تا شاهد بازی های خوبی باشیم.

هافبک استقلال با اشاره به اینکه تعطیلات بلند مدت می تواند آمادگی بدنی بازیکنان را تحت الشعاع قرار دهد تاکید کرد: تیم ما یک بازی سوپرجام دارد و فعلا هستیم. انشالله که با کسب جام راهی تعطیلات می‌شویم. اول فصل یک بار بدنسازی کردیم و این وقفه دو ماهه احتمالا باعث افت بدنی بازیکنان شود. امیدوارم که با تدابیر و تمرینات مناسب بدن خود را حفظ کنیم.

1757483

مهری در رابطه با اعتراضات دو تیم به داور بازی گفت: حاشیه آنچنانی نبود. فقط در یک صحنه محمد محبی الکی کارت زرد گرفت. او اعتراض خاصی نکرد و به بازیکن خودمان گفت که برگرد و همان را کارت گرفت. ما فکر کردیم که محبی چهار کارته شد و به خاطر همین کمی نگران شدیم.

بازیکنان هوادار معتقد بودند که داور با آنها بد صحبت می کرد که مهری با رد این موضوع گفت: نه من موردی ندیدم و صحبت هایی که در حین بازی باهم داشتیم عادی بود.

وی در مورد انگیزه خود برای حضور در تیم ملی یادآور شد: بالاخره آرزوی هر بازیکنی حضور در جام جهانی است. هدف من هم طبیعتا همین است ولی اول باید جایگاه خودم را در تیم استقلال مستحکم کنم. امیدوارم که در آینده ای نزدیک این اتفاق رخ بدهد.

دیدگاه‌ها