کد خبر : 1850596 | 07 آبان 1401 ساعت 01:00 | 10.7K بازدید | 4 دیدگاه

تعویض‌های طلایی رحمتی سوپرگل ساختند (عکس)

بازیکنان تعویضی رحمتی، تنها یک دقیقه پس از ورود به زمین مسابقه، زیباترین گل هفته را ساختند.

 تعویض‌های طلایی رحمتی سوپرگل ساختند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که آلومینیوم با 2 گل از نساجی پیش بود و خیال این تیم بابت کسب سه امتیاز راحت شده بود، مهدی رحمتی تصمیم گرفت تا سه بازیکن تازه نفس را در دقیقه 88 روانه میدان کند تا آنها بتوانند از فرصت اندک موجود، استفاده کنند.

اما همین مدت زمان اندک، برای تأثیرگذاری 2 نفر از تعویضی های ایرالکو کافی بود. سیدمهران موسوی که به جای محمدرضا آزادی به زمین مسابقه آمده بود، روی یک ارسال به تیر دوم و در شرایطی که توپ در حال خروج از زمین مسابقه بود، موفق به تأثیرگذاری روی آن شد.

موسوی با یک ضربه سر به موقع، فورا توپ را به روی دروازه ارسال کرد و پس از اینکه مهرداد عبدی و وحید محمدزاده موفق به زدن توپ نشدند، سجاد آقایی دیگر بازیکن تعویضی آلومینیوم با ضربه قیچی برگردانی تماشایی، قفل دروازه حقیقی را باز کرد.

1757493

آقایی که امسال برای دومین بار برای آلومینیوم به میدان رفته بود، توانست پس از مدت ها گلزنی کند و همین مسئله باعث شد تا او در محوطه جریمه نساجی زانو زده و اشک شوق بریزد.

در واقع تعویض های طلایی مهدی رحمتی، زیباترین گل هفته را رقم زدند. سرمربی جوان آلومینیوم با اعتماد به سجاد آقایی، او را جایگزین دیگر گلزن تیم یعنی هانسل زاپاتا کرد و این بازیکن 23 ساله، قدر اعتماد مربی خود را دانست.

بدین ترتیب رحمتی و شاگردانش توانستند به روند بسیار خوب خود طی هفته های اخیر ادامه دهند. ثبت 6 کلین شیت متوالی در 6 هفته اخیر و کسب 12 امتیاز، نشان از روند خوبی دارد که رحمتی توانسته است در تیمش پایه گذاری کند.

دیدگاه‌ها