کد خبر : 1850597 | 07 آبان 1401 ساعت 05:35 | 38.1K بازدید | 4 دیدگاه

ادامه اعتصاب بازیکنان خلیج فارس، اوضاع را بحرانی ‌می‌کند

سقوط به دو دسته پایین‌تر در کمتر از نیم فصل

نماینده فوتبال ماهشهر در آستانه کنار گذاشته شدن از لیگ دسته اول قرار دارد.

سقوط به دو دسته پایین‌تر در کمتر از نیم فصل

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی و مدیریتی در تیم خلیج فارس ماهشهر باعث شده تا بازیکنان این تیم دست به اعتصاب بزنند. آنها که از شروع فصل تا به امروز هنوز هیچ دریافتی از باشگاه نداشتند، تهدید کرده‌اند که در بازی هفته آینده مقابل ون پارس در میدان حاضر نخواهند شد. اگر این اتفاق رخ بدهد، پایان کار خلیج فارس در لیگ دسته اول را شاهد خواهیم بود و این تیم به دسته سوم سقوط خواهد کرد.

خلیج فارس ماهشهر هر 5 بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته است. تمرینات این تیم بعد از بازی هفته هشتم با دریای بابل برگزار نمی شود و خلیج فارس بدون تمرین مقابل فجر در شیراز به میدان رفت و سه بر صفر باخت. بازی هفته هشتم این تیم مقابل خیبر نیز به دلیل معرفی نشدن ورزشگاه برگزار نشد و کمیته انضباطی شاگردان کمالوند را برنده (3-0) این بازی اعلام کرد.

نماینده ماهشهر با خرید امتیاز شاهین بندرعامری پای به لیگ دسته اول فوتبال ایران گذاشت اما خیلی زود و در همان شروع کار با مشکلات مالی مواجه شد. این تیم تنها یک بار طعم برد را چشیده و با 6 امتیاز قعرنشین جدول رده بندی است. با توجه به اینکه گفته می شود چک هایی که به بازیکنان تیم داده شده، پاس نشده، احتمال ادامه اعتصاب آنها وجود دارد که در این صورت، سرنوشتی مبهم در انتظار خلیج فارس خواهد بود.

طبق قانون اگر یک تیم دو بار در یک فصل در زمین مسابقه حضور پیدا نکند، با خطر جریمه سقوط به دو دسته پایین تر مواجه خواهد بود. البته باید دید مدیران خلیج فارس اجازه این اتفاق را خواهند داد یا حذف تیمی دیگر از جدول مسابقات را این بار در لیگ یک شاهد خواهیم بود. پیش از این، تیم ماشین سازی تبریز به علت صادر نشدن مجوز حضور در مسابقات، از لیگ دسته دوم کنار گذاشته شده بود. اگر این گونه شود، خلیج فارس در عرض کمتر از یک نیم فصل از حیاتش در سهمیه ای که خریداری کرده، دو دسته سقوط را متحمل خواهد شد.

دیدگاه‌ها