کد خبر : 1850618 | 07 آبان 1401 ساعت 08:49 | 22.9K بازدید | 19 دیدگاه

ماجرای اخطار محبی و اعتراض در استادیوم پاس

محمد محبی در دقایق پایانی بازی با هوادار در حالی که تعویض شده بود و از روی نیمکت بازی را دنبال می کرد، با کارت زرد داور مواجه شد.

ماجرای اخطار محبی و اعتراض در استادیوم پاس

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که داور به کنار زمین آمد و به محمد محبی اخطار داد، این بازیکن به شدت عصبانی شد و دقایق طولانی با داور چهارم و هم چنین ناظر بازی صحبت کرد و معتقد بود به هیچ وجه نباید کارت زرد می‌گرفته است. محمد محبی، خطاب به داور چهارم و همچنین در پایان بازی به داور گفت در آن دقایق مشغول صحبت با رضا میرزایی بوده و اصلا اعتراضی به قضاوت داور نداشته است که مستحق دریافت کارت زرد باشد.

زمانی‌که داور به محمد محبی کارت زرد نشان داد، برای برخی این تصور به وجود آمد که محمد محبی 4 کارته شده و بازی با پرسپولیس را از دست داده است اما او می تواند در دربی به میدان بیاید و محروم نیست. مرد 4 گله استقلال این روزها بهترین مهره تیم در فاز تهاجمی به شمار می رود و دیروز در بازی با هوادار با گل سه امتیازی که به ثمر رساند، شمار گل های خود را به عدد 4 رساند.

جالب اینکه محمد محبی در دقایق پایانی بازی طی صحبت هایی که با رضا میرزایی داشت از او می خواست که به عقب برگردد و به تیم در دفاع کمک کند، اما احتمالا برای داور این گمان ایجاد شده که او مشغول اعتراض به قضاوت اوست و یا این بازیکن با لحنی با همبازی خود صحبت کرده که از نظر داور مستحق دریافت کارت زرد بوده است.

1757535
1757536

دیدگاه‌ها