کد خبر : 1850621 | 07 آبان 1401 ساعت 09:07 | 23.5K بازدید | 2 دیدگاه

انتخاب‌های کی‌روش برای سرمربی آینده تیم امید

یازده بازیکنی که از سوی کارلوس کی‌روش به اردوی مشترک تیم ملی و تیم جوانان دعوت شده‌اند، بازیکنان رده سنی امید هستند.

انتخاب‌های کی‌روش برای سرمربی آینده تیم امید

به گزارش "ورزش سه"، این یازده بازیکن البته از سوی صمد مرفاوی، سرمربی تیم ملی جوانان برای کارلوس کی‌روش لیست شده اند و در دو مرحله از اردوی آماده‌سازی مشترک تیم ملی و تیم جوانان شرکت خواهند کرد.

تعدادی از این بازیکنان جدید هستند اما برخی دیگر پیش‌تر در ترکیب تیم امید به میدان آمده‌اند. بازیکنان رده سنی زیر 21 سال، در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا هم می توانند تیم امید را در مسابقات مقدماتی المپیک 2024 در سال آینده همراهی کنند.

این بازیکنان انتخاب های صمد مرفاوی و کارلوس کی‌روش برای سرمربی آینده تیم امید هستند. در حالی که فدراسیون فوتبال باز هم مایل بود تا از مهدی مهدوی کیا در راس کادر فنی تیم امید استفاده کند، این چهره ترجیح داد ارتباط خود را با فوتبال ایران قطع کند؛ اکنون اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در تلاش برای انتخاب سرمربی جدید برای تیم امید هستند. گفته می شود یکی از شانس های حضور در تیم ملی امید غلامرضا عنایتی است. سرمربی فصل گذشته تیم هوادار که روی نیمکت این تیم یکی از مربیان موفق لیگ برتر محسوب می شد و موفق شد این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر برساند.

تیم جوانان اما با هدایت صمد مرفاوی باید اسفند ماه به تاشکند برود و در مسابقات انتخابی جام جهانی با حریفان خود رقابت کند. سهمیه آسیا از جمع 16 تیمی که در مسابقات نهایی جام ملت ها شرکت می کنند 4 تیم است.

دیدگاه‌ها