کد خبر : 1850634 | 07 آبان 1401 ساعت 10:19 | 38.8K بازدید | 24 دیدگاه

از راموس تا کپا: فهرست 55 نفره انریکه برای جام جهانی

لوئیر انریکه، سرمربی بارسلونا، فهرست 55 نفره بازیکنان مدنظرش برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد.

از راموس تا کپا: فهرست 55 نفره انریکه برای جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به سه هفته تا آغاز جام جهانی 2022 قطر فرصت باقی است و تیم‌ها فهرست اولیه بازیکنان مدنظرشان برای حضور در این رقابت‌ها را تایید و ارسال کرده‌اند.
انریکه هم از این قاعده مستثنی نیست و با بررسی شرایط بازیکنان اسپانیایی حاضر در لیگ این کشور و سایر کشورها، 55 نفر را برای این فهرست انتخاب کرده است.
یکی از نکات جالب این فهرست که توجه بسیاری را به خود جلب کرده حضور کپا آریزابالاگا است که دو سال جایی در فهرست این مربی نداشت. نکته جالب دیگر نیز دعوت او از یاگو آسپاس است. این بازیکن سلتا بار دیگر به برنامه‌های انریکه برگشته است و احتمالا راهی جام جهانی خواهد شد.

1757564

کپا به همراه اونای سیمون، روبرت سانچز و داوید رایا در این فهرست حضور دارد. به احتمال زیاد این سه نفر به عنوان دروازه‌بان‌های اول و ذخیره به قطر می‎روند اما اگر اتفاق خاصی در طول این مدت رخ دهد، او گزینه اصلی برای بازگشت به تیم ملی است.
حضور سرخیو راموس، در خط دفاعی نیز بسیار قابل توجه است. با این حال، شانس او برای حضور در قطر چندان زیاد به نظر نمی‌رسد. انریکه تصمیم گرفت این بازیکن را در فهرست اولیه قرار دهد اما بعید است که او جایی در فهرست 26 نفره نهایی که 11 نوامبر اعلام خواهد شد داشته باشد.
حضور آرنائو مارتینز نیز واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است. این بازیکن در حالی در این فهرست قرار گرفته که پیش از این سابقه ملی زیادی نداشته است.
اکثر بازیکنان این فهرست شامل اریک گارسیا، سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا، مارکوس آلونسو، گاوی، پدری، آنسو فاتی و فران تورس از بارسلونا هستند.
از سوی دیگر، تنها دنی کارواخال و مارکو آسنسیو از رئال مادرید در این فهرست حضور دارند. ناچو نتوانست جایی در این فهرست اولیه داشته باشد. اینیگو مارتینز، پائو تورس، امریک لاپورت، دیه‌گو یورنته و هوگو گیامون هم جزو مدافعان میانی دیگری هستند که در فهرست این تیم به چشم می‌خورند.

1757565

وسکتس، رودری، کارلوس زولر، گاوی، پدری، میکل مرینو، باریس مندز و سانست هم هافبک‌هایی هستند که در کنار یورنته و کوکه مصدوم و میکل اویارزابال که از مارس گذشته همچنان مصدوم است در فهرست قرار گرفته‌اند.
نکته جالب غیبت فابیان رویز است که از جام ملت‌های سال گذشته دیگر جایی در فهرست‌های اعلام شده از سوی انریکه نداشته است.
یاگو آسپاس از ژوئن 2019 تا به حال به تیم ملی دعوت نشده بود اما این بار نامش در این لیست قرار گرفته است. بورخا ایگلسیاس، آنسو فاتی، آلوارو موراتا، دنی اولمو، فران تورس، رودریگو مورنو، مارکو آسنسیو، جرارد مورنو، یرمی پینو، نیکو ویلیامز، فران ژوتگلا و پابلو سارابیا هم مهاجمانی هستند که در فهرستی که روز گذشته به فیفا ارسال شد حضور دارند.

دیدگاه‌ها