کد خبر : 1850645 | 07 آبان 1401 ساعت 10:59 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

وانیا میلینکوویچ ساویچ:

اگر تنبل نبودم می‌توانستم زلاتان جدیدی باشم

وانیا میلینکوویچ ساویچ، دروازه‌بان تورینو، می‌گوید نفرتش از دوندگی باعث شده که مهاجم بودن را کنار بگذارد.

اگر تنبل نبودم می‌توانستم زلاتان جدیدی باشم

به گزارش "ورزش سه"، میلینکوویچ ساویچ این فصل نمایش درخشانی را در ترکیب تورینو داشته و همین باعث شده است که دراگان استویکوویچ از او برای همراهی تیم ملی صربستان در جام جهانی 2022 قطر دعوت کند.
این بازیکن حالا مصاحبه‌ای درباره انتخاب فوتبال و دوران حرفه‌ای که در ورزش داشته انجام داده و نکات جالبی را مطرح کرده است.
این دروازه‌بان تورینو در گفت‌وگو با رسانه‌های محلی صربستان درباره حضورش در فوتبال اظهار داشت:« بسکتبال بسیار به من نزدیک است. من در ورزش‌های بسیاری مهارت داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم که فوتبال را انتخاب کنم.»
میلینکوویچ ساویچ به این موضوع معروف است که بازی با پای بسیار خوبی دارد و بارها نیز مهارتش را در مهار ضربات پنالتی و آزاد نشان داده است. تمامی این موارد ریشه در این دارد که او فوتبال را به عنوان مهاجم آغاز کرد.
این بازیکن در این باره گفت:« من از دویدن متنفر بودم. قبول دارم که کمی تنبل هستم. بنابراین در سن 12 سالگی تصمیم گرفتم در دروازه بایستم. پیش از آن یک مهاجم قدرتمند بودم و باور دارم که اگر به همان روند ادامه می‌دادم می‌توانستم ابراهیموویچ جدیدی باشم. زلاتان اسطوره و الگوی من است.»
او همچنان درباره نقش برادرش سرگئی میلینکوویچ ساویچ، ستاره لاتزیو، در موفقیتش اضافه کرد:« من از او سوالات بسیاری می‌کردم. او به من توضیح داد که زندگی در ایتالیا زیباست و فوتبال با کیفیت بالایی بازی می‌شود. به همین دلیل حضور در این لیگ را انتخاب کردم. من شهر تورین را دوست دارم چون آرام و زیباست و هر چیزی که یک فوتبالیست نیاز داشته باشد در دسترس است.»

1757579

دیدگاه‌ها