کد خبر : 1850649 | 07 آبان 1401 ساعت 11:19 | 7.7K بازدید | 2 دیدگاه

سریال بی‌پایان: لیگ زنان و پاداش‌های سردار آزمون

سریک این روزها تیم ویژه لیگ برتر زنان است؛ تیمی که مالکیت آن بر عهده سردار آزمون است.

سریال بی‌پایان: لیگ زنان و پاداش‌های سردار آزمون

به گزارش "ورزش سه"، سریک نام اسب مورد علاقه سردار آزمون، ملی‌پوش فوتبال ایران است. آزمون، سال پیش با این نام، تیمی را در لیگ دسته یک والیبال زنان داشت که توانست به لیگ برتر برسد. این بازیکن سال پیش حمایت‌های ویژه‌ای از تیمش داشت؛ گفته می‌شود بازیکنان این تیم جزو معدود بازیکنان حاضر در لیگ یک بودند که دستمزد می‌‌گرفتند و حتی برای هر پیروزی حساس خود، سردار به آنها سکه و پاداش داده بود. این حمایت‌ها قرار است در لیگ برتر هم ادامه داشته باشد.

در همین راستا و بعد از پیروزی های سریک در لیگ والیبال زنان نیز حمایت های ستاره تیم ملی ایران ادامه داشته است. سردار آزمون حمایت خود را از تیم تحت مالکیت خود نشان داده و به اعضای این تیم بابت این بردها پاداش داده است؛ اتفاقی که قطعاً در ادامه فصل نیز با بردهای سریک، باز هم شاهد آن خواهیم بود.

در آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر زنان، دیروز تیم‌های مس رفسنجان و سریک گنبد در سالن 9 دی شهر رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند.
مس در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 22 مغلوب میهمان خود شد تا نماینده گنبد به سومین برد خود دست یابد و هشت امتیازی شود.

در همین ارتباط پیگیری‌های ما حکایت از آن دارد که بعد از سومین برد پیاپی سریک در لیگ برتر والیبال و ادامه بالانشینی این تیم، سردار، پاداش جدیدی برای اعضای این تیم در نظر گرفته و به حساب آن ها واریز شده است.

دیدگاه‌ها