کد خبر : 1850653 | 07 آبان 1401 ساعت 11:34 | 10.6K بازدید | 5 دیدگاه

پنالتی مشکوک در آبادان دردسر درست کرد

رمزگشایی از جنجالی که دو اخراجی در پی داشت

اخراج مدیر و سرمربی تیم پیکان در جریان مسابقه با نفت آبادان یکی از اتفاقات پرحاشیه هفته یازدهم لیگ برتر بود.

رمزگشایی از جنجالی که دو اخراجی در پی داشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان که در جریان مسابقه با نفت آبادان عملکرد خوبی ارائه کرد، در نهایت موفق شد از این بازی بیرون از خانه یک تساوی بگیرد و یک امتیاز به دست آورد. اتفاق حاشیه‌ای این مسابقه اما به اخراج مدیر و سرمربی تیم پیکان برمی‌گردد.

رضا رهقی، مدیر تیم پیکان در ابتدای نیمه دوم با کارت قرمز داور مواجه شد و مجتبی حسینی، سرمربی خودروسازان در اواخر بازی از زمین اخراج شد تا هردوی آنها بازی بعدی تیم خود مقابل تراکتور را از دست بدهند و از روی سکوها نظاره‌گر مسابقه حساس خودروسازان باشند.

اما دلیل این اخراج‌ها چه بود؟ پنالتی‌ که در دقیقه 40 علی بای برای تیم نفت آبادان اعلام کرد عاملی برای عصبی شدن پیکانی‌ها و رسیدن مسئولان آنها به درجه جوش بود. اگرچه بعد از اعلام پنالتی و به ثمر رسیدن تک گل نفت در این مسابقه پیکانی‌ها اعتراضی نکردند اما ظاهرا وقتی اعضای تیم برای استراحت بین دونیمه راهی رختکن شدند و فیلم صحنه را تماشا کردند، بر خشم آنها افزوده شد.

بعد از این اتفاقات هنگام ورود دو تیم به زمین مدیر تیم پیکان به سمت داوران می‌رود و اعتراض های تندی را به او انجام می‌دهد و اعتقاد داشت که پنالتی درست نبوده است. خودروسازان که هفته دهم هم مقابل هوادار به گواه کارشناسان از اشتباهات داوری صدمه دیده بودند، دیگر نمی‌توانستند اشتباه دیگری را تحمل کنند و به همین خاطر پنالتی مشکوک گرفته شده برای نفت صدای اعتراض آن‌ها را بلند کرد و منجر به اخراج رهقی مدیر تیم پیکان در ابتدای نیمه دوم شد.

بعد از این صحنه هم اعتراض‌های پیکانی‌ها به داور مسابقه ادامه یافت که حتی باعث شد در اواسط نیمه دوم، علی بای داور وسط چندبار به کنار زمین بیاید و به مجتبی حسینی، سرمربی و یکی دو نفر از نیمکت نشینان پیکان کارت زرد بدهد. در اواخر مسابقه و بعد از گل تساوی پیکان، سرمربی این تیم به اعتراض های خود به داوری ادامه داد و بار دیگر صحنه پنالتی را به روی داور آورد که باعث شد علی بای، برای دادن کارت زرد دوم و اخراج حسینی بار دیگر کنار زمین بیاید و این اقدام را انجام دهد.

گفتنی است؛ این صحنه مشکوک داوری شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش مطرح شد که محمد فنایی کارشناس برنامه بر ادعای اعضای تیم پیکان مبنی بر درست نبودن خطای پنالتی صحه گذاشت.

1757592
1757593

دیدگاه‌ها