کد خبر : 1850672 | 07 آبان 1401 ساعت 12:40 | 13K بازدید | 12 دیدگاه

واکنش هافبک ملوان به حواشی بعد از گل مقابل تراکتور

هافبک ملوان به حواشی مربوط به عدم حضور برخی بازیکنان این تیم در زمان شادی گل دیدار مقابل تراکتور، نزد مازیار زارع توضیح داد.

واکنش هافبک ملوان به حواشی بعد از گل مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بعد از هفته‌ها موفق به کسب نتیجه شد و در دیداری پرحاشیه برابر تراکتور در تبریز به تساوی دست یافت. این دیدار که با گلایه شدید تیم تبریزی در خصوص اتفاقات داوری همراه بود، یک حاشیه دیگر هم داشت؛ مازیار زارع که بعد از اتفاقات دیدار مقابل پرسپولیس از روی سکوها تیمش را هدایت می‌کرد، بعد از گل تساوی تیمش، برخی بازیکنان را نزدیک به جایگاهی که حضور داشت دید تا آنها به دنبال سهیم کردن مربی خود با این گل باشند. اما برخی دیگر از بازیکنان در این جمع حضور نیافتند تا شایعاتی درباره اختلاف در تیم شکل بگیرد.

مجید عیدی، درباره دستیابی تیمش به تک امتیاز ارزشمند خارج از خانه مقابل تراکتور گفت: با وجود اینکه بازی خارج از خانه بود. اما دنبال 3 امتیاز مسابقه بودیم. البته تراکتور هم موقعیت‌های خوبی داشت و طبیعی بود که در خانه دنبال برد باشد. هر دو تیم موقعیت گلزنی زیاد داشتیم، منتهی تلاش دو تیم به تساوی و یک امتیاز رسید. برای ما  که خارج از خانه بازی کردیم یک امتیاز بد نیست.

وی در خصوص واکنش بعد از گل بازیکنان ملوان و اینکه علیرغم درخواست سجاد بازگیر برای حضور تمامی بازیکنان در نزدیکی سکویی که مازیار زارع حضور داشت، برخی از نفرات در آن منطقه حاضر نشدند، اینطور توضیح داد: بعد از گل بازیکنان جمع شدند و رو به آقا مازیار (زارع) که به دلیل مسائل بازی قبلی روی سکو بود، اشاره کردند و در واقع این گل را تقدیم ایشان کردند. چند بازیکن که فاصله دورتری داشتند، بازگیر به آنها اشاره کردند که نزدیک شوند ولی به دلیل فاصله و دوری متوجه نشدند. بنابراین مورد خاصی نبود. تیم ما هر بازی نمایش خوبی به ارائه می‌دهد، اما در چندین مسابقه نتیجه لازم را نگرفتیم و تحت فشار بودیم.

بازیکن ملوان درباره اعتراض به عملکرد داوری از سوی تیم حریف گفت: بهتر است درباره مسائل داوری حرف نزنیم. کارشناسان داوری امیدوارم عادلانه به این بحث بپردازند. ما در زمین تلاش می‌کنیم تا خواسته کادرفنی را اجرا کنیم و به دنبال موفقیت ملوان و خارج شدن از پایین جدول باشیم.

عیدی درباره بازی معوقه با فولاد خوزستان، گفت: فولاد از نظر ساختاری و نرم‌افزاری، شرایط بسیار خوبی دارد. البته در هفته‌های اخیر هم شرایط خوبی نداشته است. تیم ما انگیزه زیادی دارد در بازی خانگی با 3 امتیاز از زمین خارج شود و با تمام تمرکز و توان در راستای این هدف تلاش خواهیم کرد.

هافبک ملوان در پایان مدعی شد که آنها به دنبال کسب نتیجه برابر تیم پرمهره فولاد برای فاصله گرفتن از انتهای جدول پیش از تعطیلات خواهند بود: تیم ما جوان است و در هفته‌های سوم و چهارم که شرایط مشابه پیش آمد هم گفتیم که هر چقدر جلوتر برویم، پخته‌تر بازی می‌کنیم. دوستان و مربیان فوتبالی که بازی تیم را دیده‌اند، به انسجام و تلاش ما اشاره دارند. مطمئن باشید مقابل فولاد به دنبال 3 امتیاز هستیم تا دست پُر به تعطیلات برویم و از منطقه خطر دور شویم. دوست داریم در این شرایط، حال دل طرفداران‌مان را با فوتبال خوب کنیم.

دیدگاه‌ها