کد خبر : 1850675 | 07 آبان 1401 ساعت 12:42 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

امید ستاره انگلیسی: می‌خواهم به جام جهانی برسم

ریس جیمز، ستاره تیم ملی انگلیس، امیدوار است که روند درمانش را تا آغاز جام جهانی 2022 قطر طی کرده باشد.

امید ستاره انگلیسی: می‌خواهم به جام جهانی برسم

به گزارش "ورزش سه"، جیمز که در چند فصل اخیر یکی از ستاره‌های بی‌چون‌وچرای چلسی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان بوده است همچنان در حال طی کردن روند درمان مصدومیتی است که گریبانگیر او شده است. 
این ستاره انگلیسی در جریان بازی برابر میلان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در 11 اکتبر به صورت جدی دچار مصدومیت شد و همین باعث شد که بسیاری معتقد باشند که او فرصت حضور در جام جهانی با تیم ملی انگلیس را از دست داده است. 
با این حال، این مدافع تمام تلاشش را به کار گرفته است تا در فاصله نزدیک به سه هفته تا آغاز این رقابت‌ها بتواند شرایط بازگشت به میادین را پیدا کند. گفته می‌شود گرت ساوت‌گیت نیز امید زیادی به حضور او در ترکیب تیمش دارد. 

1720361
جیمز در گفت‌وگو با سان در این‌باره اظهار داشت:« من همچنان باید در چند هفته آینده به تلاشم ادامه دهم و ببینم که در روز اعلام فهرست نهایی در چه شرایطی قرار خواهم داشت. من به شدت تلاش خواهم کرد و خودم را حذف شده از فهرست جام جهانی نمی‌دانم.»
او درباره شرایط فعلی مصدومیتش گفت:« روند من هنوز کند است و در مراحل اولیه قرار دارد. من دو هفته است که وارد مرحله درمان شدم، بنابراین روز به روز پیش می‌روم. تیم پزشکی چلسی هیچ درصدی برای شانس حضور در جام جهانی به من اعلام نکرده‌اند. این بستگی به این دارد که من در طول زمان چه احساسی داشته باشم و شرایط چقدر با ثبات باشد.»
 

دیدگاه‌ها