کد خبر : 1850677 | 07 آبان 1401 ساعت 12:59 | 17.5K بازدید | 8 دیدگاه

فودن: هالند تغییری در سیتی ایجاد نکرده است

فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، معتقد است که حضور ارلینگ هالند باعث ایجاد تغییر در سبک بازی این تیم نشده است.

فودن: هالند تغییری در سیتی ایجاد نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، هالند از زمان پیوستنش به سیتی تا به حال نمایش درخشانی را ارائه کرده و تاثیرگذاری قابل توجهی در این تیم داشته است. 
او تا به حال موفق شده تنها در 16 دیداری که برای تیم پپ گواردیولا انجام داده 22 گل به ثمر برساند که آماری خارق‌العاده و باورنکردنی است و باعث شده است که بسیاری معتقد باشند که این مربی اسپانیایی تغییراتی را برای سازگاری این بازیکن در تیمش ایجاد کرده است. 
فودن در گفتگو با سایت رسمی منچسترسیتی در این باره اظهار داشت:« من فکر نمی‌کنم که هالند تغییر خاصی در سبک بازی ما ایجاد کرده باشد. او مشخصا بیشتر یک بازیکن نوک است و این تغییری است که به نسبت سال‌های قبل که ما با بازیکن شماره 9 کاذب به میدان می‌رفتیم ایجاد شده است.»

1753423
این بازیکن انگلیسی همچنین با اشاره به اهمیت حضور این ستاره نروژی در زمین گفت:« ما حالا بیشتر از همه به دنبال او در زمین هستیم. می‌دانیم که او می‌تواند به راحتی مدافعان حریف را آزار دهد و از پشت فرار کند. با این حال، بازی ما تغییر خاصی نکرده است. او با سبک بازی فعلی‌اش اهمیت زیادی برای ما خصوصا در زمینه گلزنی دارد.»
سیتی در حال حاضر در رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر در فاصله دو امتیازی آرسنال قرار دارد و امروز باید به مصاف لسترسیتی برود. 
 

دیدگاه‌ها