کد خبر : 1850688 | 07 آبان 1401 ساعت 13:41 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

در گفت و‌ گو با ورزش سه؛

پاسور تیم ملی و تکذیب یک اظهار نظر جنجالی!

محمدطاهر وادی تاکید کرد که هیچ گونه صحبتی در رابطه با امیر خوش خبر انجام نداده است.

پاسور تیم ملی و تکذیب یک اظهار نظر جنجالی!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به خداحافظی سعید معروف از بازی های ملی و مصدومیت جواد کریمی، این محمد طاهر وادی بود که در دو تورنمنت مهم اخیر یعنی لیگ ملت‌ها و قهرمانی جهان مورد استفاده بهروز عطایی قرار گرفت و توانست عملکرد نسبتا خوبی هم از خود به نمایش بگذارد.

چند روز پیش مصاحبه ای از محمدطاهر وادی منتشر شد که بخشی از آن سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد. جایی که پاسور تیم ملی گفته بود: من بودم، شاید 5-6 سال نفر سوم در اردو بودم و خط می‌خوردم. دلیلش مربیان خارجی، سرپرستی که بوده، نمی‌دانم دلیلش را باید از آنها بپرسید که فنی بوده، یا اخلاقی و... آنها نظر می‌دادند. حالا آقا بهروز که آمد به من اعتماد کرد و خوشحالم که جواب اعتمادش را دادم.

این صحبت‌های وادی درباره سرپرست سابق تیم ملی یعنی امیر خوش خبر حاشیه ساز شد و به همین خاطر گفت و گویی کوتاه با او ترتیب دادیم که وادی در این باره به ورزش سه گفت: " نه اصلا من صحبتی در مورد آقای خوش خبر انجام ندادم و یک اشتباه به وجود آمده است. من فقط در مورد مربیان قبلی تیم ملی حرف زدم. اصلا مگر آقای خوش خبر می تواند بازیکن بیاورد یا نیاورد. من حتی به خود ایشان هم پیام دادم و گفتم چنین اظهار نظری از سمت من وجود نداشته است."

دیدگاه‌ها