کد خبر : 1850690 | 07 آبان 1401 ساعت 13:49 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

با مسئولین نساجی فقط دوستی و رفاقت داریم؛

مدیرعامل آلومینیوم و توضیح در مورد اعتراض جنجالی

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک می‌گوید برای ادامه روند رو به رشد این تیم، برنامه و اردوهای خوبی برای اعضای تیم در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرعامل آلومینیوم و توضیح در مورد اعتراض جنجالی

به گزارش ورزش سه، آلومینیوم شب گذشته موفق شد با سه گل نساجی را شکست بدهد و با ۱۶ امتیاز به رتبه پنجم جدول صعود کند. محمد رجاییان، مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک پس از این مسابقه اظهار داشت: تا الان تمام قول‌ و قرارهایی که با آقای رحمتی داشتیم و قول و قرارهایی که من به هیئت مدیره شرکت، باشگاه و سهامداران دادم عملی شده است و این تیم با جوانگرایی خاصی که در آن صورت گرفته، توانست نشان بدهد که شایستگی‌‌های زیادی دارد.

او ادامه داد: اتفاق خوب دیگری که امروز رخ داد این بود برخی قصد داشتند به این موضوع دامن بزنند که بین اراک و مازندران اختلافاتی وجود دارد اما ما نشان دادیم که با هم برادر هستیم و برد و باخت یک سمت بازی است ولی احترام گذاشتن و دوستی و رفاقتی که باید در فوتبال حاکم باشد وجود دارد.

رجاییان درباره اعتراض اعضای تیم نساجی به حضور هواداران در استادیوم توضیح داد: با توجه به اینکه تماشاگران نباید در استادیوم حضور داشته باشند، دستورالعمل خاصی برای حضور افراد در CIP و VIP تعریف نشده و این مسئله‌ساز بود اما فیلم بازی می‌تواند گواه بدهد که شاید دوستان مقداری بیش از ظرفیت در CIP و VIP نشسته بودند اما بی احترامی و بی ادبی از جانب آنها صورت نگرفت و زمانی که تیم ما حمله می‌کرد، تشویق می‌کردند. من از مدیران تیم نساجی هم بین دو نیمه عذرخواهی کردم و با کمک ناظر تعدادی از آنها را جابجا کردیم. فکر می‌کنم در نیمه دوم این اتفاق نیفتاد.

مدیرعامل آلومینیوم در‌ پاسخ به اینکه آیا از سوی کادرفنی برای نقل و انتقالات لیستی ارائه شده است گفت: قطعا ما در نیم فصل مسابقات که تا دی ماه فرصت دارد، جابجایی‌هایی را خواهیم داشت اما همانطور که دیدید و من گفتم، روند این تیم روز به روز هم به لحاظ بدنی و هم به لحاظ تاکتیکی بهتر شده است. امیدوارم که من، کادرفنی و بازیکنان مغرور نشویم و شرایطی را فراهم کنیم که این تیم روند بهتری داشته باشد. با توجه به اینکه هدف سرمایه‌گذاران شرکت آلومینیوم این است که مردم اراک و استان مرکزی با وجود این تیم شاد بشوند، این اتفاق را با یک فعالیت اصولی و منطقی انجام بدهیم.

رجاییان درباره تاثیر تعطیلی لیگ روی عملکرد آلومینیوم در ادامه فصل عنوان کرد: قطعا اگر من، کادرفنی و مدیران شرکت آلومینیوم شرایط خوبی را برای تیم‌مان فراهم کنیم و اردوهای خوبی داشته باشیم، این موفقیت‌ها ادامه‌دار خواهد بود اما اگر در خواب خرگوشی بمانیم و از تیم‌مان آنطور که باید و شاید، حمایت نکنیم و اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشته باشیم، قطعا تیم ما جزو تیم‌هایی خواهد بود که ضرر می‌کند چون ما روند رو به بهبودی داریم و این افت و تعطیلی می‌تواند به ما خسارت بزند.

دیدگاه‌ها