کد خبر : 1850704 | 07 آبان 1401 ساعت 14:57 | 3.1K بازدید | 1 دیدگاه

برابر استقلال و گل‌گهر مستحق شکست نبودیم

اکوان: از گلزنی مهاجمان ذوب‌آهن خوشحالم

بازیکن ذوب آهن اعتقاد دارد تعطیلات لیگ می تواند به آنها کمک کند چون مصدومان به ترکیب اضافه می شوند.

اکوان: از گلزنی مهاجمان ذوب‌آهن خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، آرمان اکوان بازیکن ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ما  در مورد پیروزی پر گل برابر نفت مسجدسلیمان گفت: پس از 2 شکست متوالی که مستحق باخت نبودیم، هم قسم شده بودیم تا تمام امتیازات این بازی خانگی را بگیریم. خدا را شکر که این اتفاق نیز رخ داد. هواداران نیز خوشحال و به آینده امیدوار شدند. نفت تیم خوبی است که کادرفنی خوبی هم دارد. به هر حال فوتبال است دیگر و بعضی روزها از این اتفاقات رخ می دهد.

او درباره گلی که به ثمر رساند، اظهار داشت: تمام بچه ها تلاش کردند و قسمت من بود گل بزنم. مهم پیروزی تیم بود. خدا را شکر که مهاجمان نیز موفق به گلزنی شدند. آنها همیشه زحمت می کشند. من نیز در این پیروزی سهم کوچکی داشتم.

وی درباره داور این مسابقه گفت: دو صحنه مشکوک پنالتی بود که به سود ما اعلام کرد. یکی از خطاها به روی من  و 100 درصد خطا بود. در تصاویر تلویزیونی خیلی مشخص نیست که کارشناسان بخواهند نظر بدهند. ولی لحظه ای که من خواستم ضربه را بزنم، بازیکن حریف من را گرفت. در کل قضاوت ایشان خوب بود.

1757651

اکوان اظهار داشت: ما امسال 2 بار شکست خورده ایم اما برابر استقلال و گل گهر مستحق باخت نبودیم. ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم. 10 نفره برابر پرسپولیس به تساوی رسیدیم، مقابل سپاهان نیز شکست نخوردیم. خدا را شکر توانستیم با روحیه خوبی راهی تعطیلات شویم.

بازیکن ذوب آهن در مورد اینکه تعطیلات به تیم ما آنها کمک می کند یا خیر، گفت: از این بابت که بازیکنان مصدوم می توانند با قدرت به مسابقات برگردند، خوب است. ما اول فصل قرعه سختی داشتیم و چند نفر از بچه ها مصدوم شدند. این مصدومیت ها کار ما را سخت کرد.

وی ادامه داد: ما تیم یکدستی هستیم و هر بازیکن وظایفی که از سوی کادرفنی به او محول شده را می داند. مهم نیست چه کسی بازی می کند و مهم کیفیت است که تیم ما خوب بازی کرده است.

او در پایان اظهار داشت: اینکه ما در خط دفاعی خوب هستیم، به دفاع تیمی برمی‌گردد. خدا را شکر گل های کمی دریافت کرده ایم. اینکه پای بچه ها به گلزنی باز شده، خبر خوبی است که البته باید زودتر اتفاق می افتاد تا مهاجمان به خودباوری برسند. آنها خیلی تلاش می کردند و زحمت می کشیدند ولی توپ هایشان گل نمی شد. اما در این بازی نشان دادند توانایی لازم را دارند و من نیز برای آنها خوشحالم.

دیدگاه‌ها