کد خبر : 1850706 | 07 آبان 1401 ساعت 15:21 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

کوادوو آساموا:

از بازگشت کونته به یوونتوس تعجب نخواهم کرد

کوادوو آساموا، مدافع سابق یوونتوس، مدعی شد اگر آنتونیو کونته به یوونتوس بازگردد تعجب نخواهد کرد.

از بازگشت کونته به یوونتوس تعجب نخواهم کرد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آنتونیو کونته با باشگاه تاتنهام در فصل تابستان به پایان می رسد و نشریه گاتزتا دیروز مدعی شد او نامزد اصلی جانشینی مکس الگری در صورت ادامه این روند در فصل بعد خواهد بود.  کوادوو آساموا اهل غنا که شش سال را در یوونتوس و یک سال زیر نظر کونته بازی کرد، به تمجید از سبک کاری و جاه طلبی این سرمربی پرداخته است.

کوادوو آساموا گفت: در صورت بازگشت آنتونیو کونته به یوونتوس شگفت زده نمی شوم، زیرا هر چیزی در فوتبال ممکن است رخ دهد. کونته یک سرمربی در سطح جهانی بوده که در گذشته کارهای بزرگی انجام داده و البته مکس آلگری نیز یک مربی فوق العاده است. اولین خاطره ام از بازی کردن زیر نظر کونته مربوط به اواخر سال 14-2013 است.

1757653

ما عنوان قهرمانی را فتح کرده بودیم، اما کونته نمی خواست آرامش داشته باشیم. او از ما‌ خواست که 100% متمرکز باشیم، زیرا قصد داشت یوونتوس به رکورد 102 امتیاز در سری آ برسد. ما در پایان به این هدف رسیدیم و همه راضی بودیم. او همیشه از همه بهترین عملکردمان را می خواهد و همین اتفاق نیز رخ می دهد.

البته من همه بازی‌های یوونتوس در این فصل را ندیده‌ام، اما در مسابقاتی که دنبال کردم، این احساس را داشتم که آن خشم و ارادت معمول که من از کونته یاد گرفتم، همیشه در تیم وجود ندارد. وقتی برای یوونتوس بازی می کنید، هرگز یک بازی معمولی وجود ندارد. هر مسابقه ای حیاتی است و مقابل باشگاه های متوسط نیز باید برنده شوید، پس همه چیز معطوف به ذهنیت تیمی است."

دیدگاه‌ها