کد خبر : 1850707 | 07 آبان 1401 ساعت 15:30 | 23.7K بازدید | 10 دیدگاه

دستیاران ساپینتو بدین شکل مچ الهامی را خواباندند

مأموریت آنالیزورهای استقلال در بالاترین ارتفاع ممکن

آنالیزورهای استقلال در بالاترین ارتفاع ممکن از استادیوم دستگردی، مشغول آنالیز هوادار بودند.

مأموریت آنالیزورهای استقلال در بالاترین ارتفاع ممکن

 به گزارش "ورزش سه"، آنالیزورهای استقلال در این فصل، از پرکارترین های لیگ به شمار می روند. نفراتی که به عنوان دست راست ساپینتو، وظیفه آنالیز دقیق حریف را از یک هفته قبل از مسابقات برعهده دارند و در طول جریان بازی نیز، به صورت آنلاین در حال مشاوره دادن به سرمربی پرتغالی هستند.

ژائو آبرئو آنالیزور جوان و 25 ساله استقلال است که در 2 فصل اخیر به عنوان دستیار در تیم زیر چهارده سال اسپورتینگ لیسبون فعالیت کرده است. او در سال ۲۰۱۸ از دانشکده تخصصی فوتبال ریو مایور لیسبون لایسنس تمرین دهنده گرفته و موفق شده است در سال ۲۰۲۱ هم مدرک تخصصی آن را کسب کند.

در کنار او، علی شیخ الاسلامی مربی باتجربه آبی ها حضور دارد که دارای مدرک A آسیا بوده و سابقه کار در تیم‌های گسترش فولاد، راه آهن، صبای قم، تیم ملی جوانان، تیم ملی امید، نساجی، صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی جوانان در سال ۲۰۱۶ و قهرمانی به همراه نساجی در جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را در کارنامه خود دارد.

برنامه 2 آنالیزور استقلال نیز در نوع خود جالب است. ژائو آبرئو در تمامی بازی های خارج از خانه، به همراه کاروان استقلال حضور دارد و با حضور در جایگاه ویژه استادیوم های شهرستان ها، به صورت آنلاین با کادرفنی در ارتباط است.

در هفته هایی که آبی ها خارج از تهران به سر می برند، علی شیخ الاسلامی نیز به تماشای دیدار هفته بعد آبی ها می رود تا از نزدیک بازی رقیب بعدی تیم را آنالیز کرده و پس از 24 ساعت، آن را در اختیار کادرفنی قرار دهد.

در دیدارهایی که در تهران برگزار می شود نیز این 2 آنالیزور با حضور در استادیوم، نکات فنی را از طریق تماس تلفنی به کادرفنی منتقل می کنند. موضوعی که در این فصل صورت گرفته تا ساپینتو بتواند از تمام توان خود برای ارزیابی رقیبان استفاده کند.

در دیدار روز گذشته استقلال و هوادار نیز، علی شیخ الاسلامی به همراه ژائو آبرئو در بالاترین نقطه از استادیوم دستگردی یا همان پاس قوامین حاضر شده و با استفاده از لپ تاپی که همیشه به همراه دارند، مشغول آنالیز تیم ساکت الهامی شدند که در این زمینه نیز موفق عمل کردند.

1757655
1757656

عکس: مهدی افشاری

دیدگاه‌ها