کد خبر : 1850740 | 07 آبان 1401 ساعت 17:46 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری در حسرت روزهای نخست لیگ

سایه بدشانسی روی شکست‌های ادامه‌دار نفت MIS

شاگردان رضا مهاجری با یک شکست تلخ دیگر راهی تعطیلات فوتبال ایران شدند.

سایه بدشانسی روی شکست‌های ادامه‌دار نفت MIS

به گزارش "ورزش سه" دیدار شب گذشته تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نفت مسجدسلیمان در شرایطی با شکست سنگین تیم میهمان همراه بود که آنها در کنار عدم تمرکز، تا حدود زیادی هم از بدشانسی رنج بردند.

شاگردان رضا مهاجری که سهل‌انگاری و ساده‌گیری آنها در دقایق ابتدایی بازی با شدیدترین مجازات از سوی ذوبی‌ها همراه شده بود، بعد از اینکه با گل زیبای حسین شنانی توانستند اختلاف را به حداقل برسانند، این فرصت را داشتند تا حتی به بازی برگردند و کار را دوباره به تساوی بکشانند.

با این حال آنها از موقعیت‌های خودشان خوب استفاده نکردند و در سوی دیگر ذوبی‌ها با بیشترین دقت در تبدیل موقعیت به گل در بازی دیشب عمل کردند و در نهایت هم با یک شکست سنگین حریف را بدرقه کردند.

1757715

نفت MIS در طول بازی فرصت‌های کمی را هم در اختیار نداشت و روی یکی از همین بخت‌های مساعد گلزنی، با بدشانسی دو بار در کمتر از پنج ثانیه تیرهای افقی و عمودی دروازه فرعباسی را به لرزه درآوردند اما سرآخر موفق به کم‌کردن اختلاف نشدند.

نکته دیگری که مهاجری هم در نشست خبری پس از مسابقه به آن اشاره کرد، وجود نشانه‌هایی از عدم درک صحیح بازیکنان از شرایط تیم بود که البته مربی نفت به خوبی در موردش صحبت کرد. باید دید در پایان جام جهانی و شروع دوباره لیگ، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان چه تغییراتی در سبک بازی‌اش پدیدار خواهد شد. تیمی که در خانه مقابل استقلال و پرسپولیس بسیار خوب و محترم بازی کرده بود، برابر تیم‌هایی چون گل‌گهر و ذوب‌آهن بسیار دور از انتظار نتیجه گرفت.

1757714

دیدگاه‌ها