کد خبر : 1850746 | 07 آبان 1401 ساعت 18:15 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

پایان اولین برهه رقابتی که انتظارش را نداشتیم (عکس)

برای چندمین مرتبه این عیسی مرادی بود که جلوتر از شهریار مغانلو نامش را به ترکیب اصلی سپاهان رساند.

پایان اولین برهه رقابتی که انتظارش را نداشتیم (عکس)

به گزارش ورزش‌سه, رقابت‌های لیگ برتر برای سپاهان در شرایطی آغاز شد که بسیاری از کارشناسان فوتبال و هواداران سپاهان در انتظار خرید یک مهاجم شناخته شده خارجی یا بازیکنانی در لیگ داخلی نظیر ارسلان مطهری یا کاوه رضایی بودند که شرایط حضورشان در سپاهان چندان دور از ذهن نبود. با این حال اگرچه شایعات زیادی پیرامون این تیم وجود داشت ولی درنهایت نامی برای تقویت بخش هجومی طلایی پوشان اصفهانی و رقابت با شهریار مغانلو از گوی خارج شد که وقتی خبر آن منتشر شد شوکه کننده بود. 

1757769
عیسی مرادی در آخرین بازی تدارکاتی سپاهان برای ورود به مسابقات لیگ برتر با خوشه طلایی پا به ورزشگاه نقش جهان گذاشت ولی پیش از این شاید حتی به ذهنش هم خطور نمی‌کرد که وقتی یازده بازی لیگ بیست و دوم به پایان رسیده باشد سه حضور ثابت را در ترکیب سپاهان تجربه کرده باشد و دو بار هم موفق به گلزنی شده باشد. 
شهریار مغانلو پس از درخشش در پیکان و پیوستن به سانتاکلارا با انتقالی قرضی به پرسپولیس پیوست ولی سپاهان با توجه به انتقال محبی به این باشگاه پرتغالی پس از چند ماه وارد عمل شد و توانست این مهاجم را به اصفهان ببرد, ولی اگرچه شهریار در ترکیب سپاهان هم همیشه بازیکنی ترسناک برای مدافعین حریف به شمار می‌رود ولی هنوز نتوانسته عملکردی که طی نیم فصل حضور در پرسپولیس و پیش‌تر در پیکان ارائه کرده بود را در سپاهان هم تکرار کند.

1757721
مغانلو در فصل جدید نیز مانند لیگ بیستم مهاجم اصلی سپاهان زیر نظر نویدکیا بود ( اگرچه در طول فصل گاهی شاهد نیمکت نشینی او و حضور ثابت شهباززاده هم بودیم ولی در اکثر مواقع او و سجاد هر دو در ترکیب بودند ولی شهریار بود که مهاجم اصلی تیم بود) و در فصل جدید هم با حضور مورایس این موقعیت در اختیار او قرار گرفت ولی وقتی در شش هفته ابتدایی شرایط برای مغانلو خیلی خوب پیش نرفت و او فقط یکبار موفق به گلزنی در دربی اصفهان شد سرمربی پرتغالی رفته رفته تصمیم گرفت به عیسی مرادی کشف خود از خوشه طلایی فرصت بدهد. البته در جریان پیروزی پرگل سپاهان مقابل تراکتور که با برتری ۴ بر ۲ سپاهان تمام شد پس از دبل غیرمنتظره مرادی این شهریار مغانلو بود که گل چهارم تیمش و دومین گل فصل خودش را ثبت کرد. 
شب گذشته خبرنگاران رفسنجانی از مورایس درباره حضور مرادی در ترکیب اصلی دیدار برابر مس پرسیدند و اینکه غیبت مغانلو در جریان تساوی بدون گل احساس شده است, اما سرمربی سپاهان معتقد بود که مرادی عملکرد خوبی در بازی‌های اخیر داشته و البته از نمایش شهریار نیز ابراز رضایت کرد تا در پایان اولین مقطع یکی از جذاب‌ترین فصول لیگ برتر در فوتبال ایران شاهد رقابتی در راس خط تهاجمی سپاهان باشیم که پیش از شروع رقابت ها قابل انتظار نبود. باید دید پس از تعطیلات بلندمدت لیگ برتر این رقابت چطور پیش خواهد رفت.

1757768

دیدگاه‌ها