کد خبر : 1850753 | 07 آبان 1401 ساعت 18:53 | 33.2K بازدید | 1 دیدگاه

یونس شاکری مرد بدشانس فولاد آره‌نا

جانشین کی‌روش و خیال یک پایان دیوانه‌وار

اگر شوت یونس شاکری در واپسین ثانیه‌های دیدار گل‌گهر و فولاد خوزستان به گل تبدیل می‌شد در 5 دقیقه وقت اضافی این مسابقه هیجان‌انگیز شاهد سه گل شده بودیم.

جانشین کی‌روش و خیال یک پایان دیوانه‌وار

به گزارش "ورزش سه"، مصاف گل‌گهر و فولاد خوزستان مطابق انتظار یکی از جذاب‌ترین بازی‌های فصل بود و دو مربی از دو نسل متفاوت فوتبال ایران نمایش تاکتیکی قابل توجهی را با توجه به مهره‌هایی که در اختیار داشتند در ورزشگاه فولاد آره‌نای اهواز به نمایش گذاشتند.
این مسابقه در نیمه اول با برتری فولاد خوزستان همراه بود ولی درخشش فروزان مانع از باز شدن دروازه میهمان شد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی روی یک ضدحمله گلزنی کنند و شرایط مطابق میل آنها رقم بخورد.
پس از ثبت این گل آبی‌پوشان سیرجانی به دفاع رفتند و قرمزپوشان میزبان انتحاری‌تر از قبل گل  برای رسیدن به گل تساوی تلاش کردند ولی تعویض‌های امیر قلعه‌نویی شرایط را برای تیم گل‌گهر بهتر کرده بود و نفوذ به دفاع چند لایه سیرجانی‌ها سخت‌تر از همیشه شده بود.

1757741
یونس شاکری در دقیقه 78 دیدار برابر فولاد خوزستان جانشین استنلی کی‌روش شد و با نمایش خوب خود این نوید را به کادر فنی تیمش داد که مصدومیتِ سختی که دچارش شد تمام شده و پس از تعطیلات می‌تواند دقایق بیشتری برای گل‌گهر بازی کند.

با پایان وقت‌های قانونی مسابقه موعود بنیادی‌فر 5 دقیقه وقت اضافه برای این مسابقه در نظر گرفت. هنوز ثانیه‌هایی از این اوقات نگذشته بود که یک ضدحمله سریع از گل‌گهری مرتضی تبریزی را در محوطه شش قدم حریف در موقعیت تک به تک با کنت قرار داد تا در دقیقه 1+90 گل دوم به ثمر برسد. اما چند ثانیه بعد هنوز گل‌گهری از شادی این گل بیرون نیامده بودند که یک حرکت تکنیکی از علیرضا کوشکی یکی از تعویضی های جواد نکونام گل دوم را در دقیقه 3+90 به ثمر رساند تا حساب کار بار دیگر به حداقل برسد و امیدواری برای کسب حداقل یک امتیاز در خانه فزونی بگیرد.
پس از این گل اما بار دیگر جدی ترین موقعیت بازی روی شوت یونس شاکری ایجاد شد که در موقعیت مناسبی به دروازه کنت شوت زد و در شرایطی که او در گرفتن توپ ناکام ماند ضربه این مهاجم با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه بیرون رفت تا شاهد یک موقعیت نفس گیر دیگر در وقت‌های اضافی مسابقه باشیم.
درنهایت این مسابقه هیجان انگیز که در وقت‌های اضافی بسیار سریع دنبال می‌شد با پیروزی 2 بر 1 شاگردان امیر قلعه‌نویی خاتمه یافت؛ پیروزی‌ای که می‌توانست با نتیجه 3 بر 1 رقم بخورد، تا این مسابقه حساس دیوانه‌وارتر از این‌ها هم به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها