کد خبر : 1850757 | 07 آبان 1401 ساعت 19:19 | 17.7K بازدید | 5 دیدگاه

توجه ویژه به سادیو مانه: روی تو حساب کرده‌ایم (عکس)

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در جریان پیروزی 6-2 این تیم مقابل ماینتس، سادیو مانه را به شدت تشویق کرد تا نشان دهد از عملکرد او تا چه اندازه خوشحال است.

توجه ویژه به سادیو مانه: روی تو حساب کرده‌ایم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در هفته دوازدهم بوندس‌لیگا در آلیانز آرنا خوش درخشید و با ارائه عملکردی کاملا برتر موفق شد حریفش ماینتس را 6-2 شکست دهد. سادیو مانه، ستاره سنگالی این تیم، یکی از قهرمانان امشب باواریایی‌ها بود که یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

درخشش مانه از همان دقایق اولیه آغاز شد و در دقیقه 5 مانه در حرکتی سریع پاسی عالی به سرژ گنابری داد تا او به راحتی دروازه ماینتس را باز کند. این اولین پاس گل ستاره سنگالی در بازی امشب بود.

1757747

در حالیکه نیمه اول هنوز تمام نشده بود بایرن صاحب پنالتی شد و مانه پشت توپ ایستاد. با اینکه سادیو پنالتی را از دست داد و زنتنر دروازه‌بان ماینتس موفق شد شوت او را دفع کند ولی مانه در بازگشت اشتباهش را جبران کرد تا در این بازی به گل برسد.

در دقیقه 58 مانه شب درخشان خود را کامل‌تر کرد و گورتزکا پاس او را با ضربه سر وارد دروازه ماینتس کرد تا چهارمین گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

بایرن با این پیروزی به رتبه اول جدول بوندس‌لیگا صعود کرد که البته ممکن است در صورت پیروزی یونیون برلین در بازی این هفته‌اش صدرنشینی را دوباره به یونیون واگذار کند. اما یکی از صحنه‌های شکار شده توسط دوربین‌ها که مورد توجه قرار گرفته است خوشحالی یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن، از عملکرد عالی سادیو مانه است. ناگلزمان بعد از گلی که سادیو مانه به ثمر رساند  در کنار زمین مدتی طولانی او را تشویق کرد تا نشان بدهد از درخشش ستاره سنگالی چقدر راضی است و تا چه حد از خرید تابستانی‌اش انتظار دارد.

1757748

دیدگاه‌ها